Help!

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Powerbait
    Newbie
    • 16-01-2005
    • 37

Help!

Beste mede-sportvissers,

Ik ben op zoek naar hulp! Ik ben namelijk op dit moment een forelvisser, maar wil ook op een serieus niveau gaan vissen met de vaste stok. Ik zie jullie al denken: forelvissen, dat is voor kinderen of mensen die niet kunnen vissen. Maar dat zijn natuurlijk mensen die eens per jaar met de buurtvereniging op een vijvertje met 100 forellen er 4 vangen en helemaal blij zijn. Maar terzake, ik zoek eigenlijk iemand die mij op weg kan helpen bij het vaste stok vissen. Het liefst buiten het internet om, zodat ik met vragen direct contact op kan nemen en met wie ik een aantal keren kan gaan vissen om dingen in de praktijk te leren. Ik woon in Ittervoort, een dorp tussen Weert en Roermond (Limburg). Ik ben zestien, maar ik ben helemaal 100% serieus bezig met vissen. Ik ben dus niet iemand die een keer per jaar gaat vissen, en dan wat visjes dood gaat slaan. (Dat doen volgens mij wel veel te veel 16 jarigen) Ik ben dus serieus en bereid om er tijd, geld en moeite in te steken. Ik heb wel enige ervaring met de vaste stok, dus ik ben geen totale beginner. Als iemand zin en tijd heeft om mij op weg te helpen hoor ik het graag!

Alvast bedankt,

Jorn
    jonnysnijkers@hotmail.com
  • Ton
    Frequent aanwezig
    • 13-11-2003
    • 126

In Ittervoort zit een prachtige hengelsportzaak Kuypers.
    Deze mensen zijn altijd bereid om je advies te geven.
    Loop daar eens binnen.

Ton

Reageer

• Theo de Kreij (van Berner

Klopt Ton. En er is altijd wel een afspraakje te maken met een vaste bezoeker om eens mee te gaan. Gewoon aan Jan (eigenaar) vragen.

Reageer

• Powerbait
        Newbie
        • 16-01-2005
        • 37

Ik ken Jan ook, koop er zelf normaal ook alles. Maar ik heb al een paar keer gevraagd, maar dat levert weinig resultaat op. daarom probeer ik het via deze weg, omdat hier veel echte sportvissers (en liefhebbers) komen.

Reageer

• Ton
          Frequent aanwezig
          • 13-11-2003
          • 126

Vreemd. Kom zelf uit zuid Limburg. Maar ga voor advies toch altijd bij Jan langs.
          Er komen veel wedstrijdvissers waar ik veel van heb geleerd. Zowel vaste stok, match als feeder.
          Normaal heeft Jan alle tijd voor je.
          Opendag begin april is overigens ook een moment dat je daar moet zijn.

Groetjes Ton

Reageer

• Powerbait
            Newbie
            • 16-01-2005
            • 37

Daar heb je gelijk in, Jan heeft alle tijd. Maar het probleem is dat veel vissers denken: Een jongen van 16, dat zal wel een vervelend jong zijn die alleen maar rotzooi uithaalt. Zeker als je dan zegt dat je forelvisser bent wordt je niet serieus genomen, omdat ze denken dat iedereen dat kan en dat een forelvisser niet serieus bezig is met de sport. Met de open dag ben ik normaal altijd van de partij, al een aantal jaren. Het probleem is gewoon dat je net iemand tegen het lijf moet lopen die wil helpen, en tijd genoeg heeft. Maar ik zal het er zeker nog eens met Jan over hebben. En ik ga natuurlijk mijn best doen tijdens de open dagen, alleen is dat nog even wachten.

Reageer

• Ton
              Frequent aanwezig
              • 13-11-2003
              • 126

Overigens kun je ook op dit forum met veel vragen terrecht.
              Men is altijd bereid om je van goed advies te dienen.
              Verder dan in de praktijk uitproberen en dat wat je leuk vindt en resultaat oplevert doen.
              Vissen is een kwestie van veel doen, vallen en opstaan.

Ton

Reageer

Working...