En goeie visbak?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Buster
    Ik weet niets van de merken waar je informatie voor vraagt, maar weet dat je voor rugproblemen geen betere zitplaats met rugleunig vind dan op een heledirn station. Met bijbehorende wielen en trekstang kan je elke stek ook nog eens zonder sjouwen bereiken.
    Plak er een paar waterpasjes op en je staat in een paar seconden ook echt waterpas, wat wel nodig is met een slechte rug.
    Er hangt wel een fors prijskaartje aan, even doorsparen maar dan heb je ook wat voor de rest van je leven.
    Jan
    tja hij kan wel goed zijn jan dat geloof ik wel maar hij ziet er niet uit vind ik en met een zuurstokken kleur.
    daarom zal het wel niet zo lopen met die kisten.
    men kijkt tegenwoordig toch alleen maar wat een ander heeft.

maar ik zie ze hier nergens ook ,niet in de winkels en nergens op wedstrijden ook.

Reageer

• Buster
      Met enige kennis...

• 21-08-2007
      • 311
      • Lingewaal

Hoi Martijn.

Ik ga het heledirn station steeds mooier vinden door het gemak wat hij bied, zie je het ding met prijskaartje voor het eerst in de winkel dan kan ik me voorstellen dat sportvissers die naar wat nieuws op zoek zijn er aan voorbij gaan. Het zal een aantal jaren duren maar uiteindelijk zal je deze stations steeds meer aan het water tegen komen. Gaan de toppers er mee vissen dan stappen er meer naar dit station over en zal het sneller gaan. Wat betreft de kleur heb ik daar geen probleem mee maar dat ervaart toch iedereen anders, kleurenblind zijn wil ook wel helpen Het is net als met een motor hoe fijner die rijd hoe mooier hij word daarom poets ik ook nooit groet Jan.

Reageer

• the BreamKing
        Fishing is 4ever

• 10-07-2008
        • 28
        • Beneden Leeuwen

Dit zijn de ouderwetse zitkoffers

Ik heb deze al zo'n 12 jaar (toen nog met grijze kussens)en na 10 jaar was onder druk van mijn welgestelde 120 kg het kussen zacht geworden dus heb ik nieuwe foamkussens eropgeschroefd
        Hij zit nu al weer 2 jaar geweldig en ik vis sessies tussen de 8 en 24 uur

En deze zitmand koop je (ook bij henk koster)al voor €99,95

dus als ik dat deel door de 12 jaar dan is dat uuuuuhhhhhh SPOTGOEDKOOP!!!!!!!

trouwens alles past erin(en ik mis nooit iets langs de oever)
        Greetings the BreamKing

Catch and Release is the only real way

Reageer

Working...