aas vraagje

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • hvdschoot
    Newbie
    • 13-07-2004
    • 5

aas vraagje

hallo iedereen die dit leest ,ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik heb namelijk het volgende probleempje , wij in onze visclub mogen alleen vissen en voederen met maden en casters nu mogen we wel producten op de maden doen maar ik weet niet goed wat ik er nog op kan doen ,ik heb alles al geprobeerd maar niets helpt. nu heb ik eens via via gehoord dat er van "ver de vase" een soort olie gemaakt kan worden die je dan op de maden kan doen maar ik heb geen idee hoe dat moet of waar je het kan kopen, ik weet niet eens de naam van het product dus ..........
    ik hoop dat iemand mij kan helpen
    mvg een vissertje
    niets gevangen........... is niet gevist
  • witvis_tijs
    Komt net kijken
    • 21-04-2004
    • 71

HvdSchoot,

Bombix van Sensas, een spuitflesje, dat is er nu ook in vers de vase, maar ook in andere smaken die naar mijn mening af en toe eens uikomst bieden. Je kan het gewoon bij een hengelsportzaak kopen. Wat je ook eens kan proberen : Booster van Sensas, dat heb ik nu, is een kwast-flesje en werkt ook wel op moeilijke dagen. Zo heb je van een hoop merken van die "wondermiddeltjes". Maar mischien is het wel net zo belangrijk dat je maden en casters goed schoon zijn en je ze in een patroon brengt, dus niet af en toe een paar werpen/schieten,

Groeten Tijs

Reageer

• witvisserfrank
      Newbie
      • 19-04-2004
      • 39

Lever en Scopex van TopSecret wordt ook veel gebruikt, en niet te vergeten vitamo van Pol is ook een aanrader. ~0
      je kan altijd meer vangen

Reageer

• Jan Broess
        Specimen Hunter
        • 21-09-2003
        • 1131
        • Nieuwegein

Ik weet een hele goede tip voor jou.

Als je al zaagmeel bij je hebt, kun je de maden zeer goed van smaak voorzien. Bevochtig zaagmeel voorzichtig met weinig water, spuit er ook wat bombix in (Vers de Vase). Goed mengen en zo is geflavoureerd zaagmeel klaar om er schone maden in te gooien.
        Het stinkt echt vreselijk :~ :~ :~

Zeef je verse maden af en was ze goed af met lauw afwaswater.
        Spoel de maden af op een vergiet en met ijskoud water. Zo zijn de maden schoon.
        Laat de maden dan droogkruipen op oud krantenpapier.

Zodra de maden schoon zijn, kun je ze in dat stinkende zaagmeel gooien.
        Niet alle maden erin gooien hoor, want je moet niet op 1 paard wedden. De resterende maden gewoon smaakloos of met ander smaak naar wens.

Misschien is dat iets voor jou?
        Succes ermee!

Grtz Jan :alien:
        Greetz,
        Jan Broess

www.devaartposcar.nl

Reageer

• Serrano
          GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
          • 05-07-2004
          • 294
          • GELDROP

Van onze Belgische vrienden heb ik begrepen dat smeren en soppen het beste is.
          Met de sprays verlies je veel tijd als je dat op je aas spuit.
          Denk inderdaad aan Lever en Scopex en Pol maar vergis je niet in bijvoorbeeld een sterkere Super lever die vrijwel overal te koop is en die weer uitsteekt boven de voornoemde producten.
          De winkeliers weten veel over "smeer en sopprodukten"
          Zij praten ook over de fritesaus op de frites of de sausjes bij de mosselen.
          Zelf heb ik uitstekende ervaring met een wedstrijdwinkel in Helmond, daar kom ik veel te weten.
          En uitproberen maar zelf Pol met.........ja dat is een geheim. aint:

Big Fish for me

Reageer

Working...