Aanschaf leefnet

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • kopvoorn
    Newbie

• 31-12-2007
    • 9
    • winschoten

Oorspronkelijk geplaatst door voerbal
    Ik heb m gebruikt zondag, het is een fijn net een aanrader. Ik kan alleen niet zeggen of het echt quick dry is omdat er op de kant net zoveel water te vinden was als in het Noordhollands kanaal
    Alleen zit nu mijn 3de en 4de deel van mijn vaste stok muurvast wat niet zomaar zou mogen gebeuren. Ik heb alles geprobeerd als in het topic hengeldelen vast met een gasbus bevroren met de fohn aan de gang geweest. Lijkt wel alsof er superlijm tussen zit Muurvast.
    Hallo voerbal even twee dingen wat kost het leefnet van preston ong.4mtr en waar kun je hem hier in het noorden kopen.
    En de twee hengeldelen die vastzitten kun je misschien los krijgen dan moet je wel met drie man zijn.
    Je moet aan beide zijden van de vast zittende delen iemand laten trekken(Niet te hard) en iemand in het midden moet dan de beide delen in het midden in het rond draaien dat wil zeggen in elke hand een deel en dan cirkelachtige bewegingen maken.
    Heb geduld ze gaan echt los.
    Gr kopvoorn.

Reageer

• voerbal
      Newbie

• 10-10-2007
      • 20
      • Den Haag

Hoi Kopvoorn,

Ik weet niet waar je hem in het Noorden kan kopen ikzelf heb het net gekocht bij Wout van Leeuwen in Schiedam. Hij was 5 tientjes en rolt niet snel weg omdat hij rechthoekig is.

Gr. Marco

Reageer

Working...