vraagje

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • mavers
    Komt net kijken
    • 22-03-2004
    • 71
    • ham

vraagje

hoi vissers,

kan mij is iemand zeggen wat KAMPERFOLIE of zoiets is
    wat is het, waar kan ikhet verkrijgen en wat vooriets is het product of ding
    graag meer iutleg daar over alvast bedankt voor de moeite

groetjes mavers
    mavers is in the air #) #) ~z~
    mavers is on the air
  • rudy vis
    sportvisser
    • 01-02-2003
    • 656
    • merelbeke

hallo mavers het enige dai ik weet is dat kamperfoelie een plant is. zijn het misschien de zaden ervan die ze gebruiken.greets :? :? :?

Reageer

• Zappa
      Banned
      • 07-03-2003
      • 324

Kamperfoelie is een klimplant die zich overal rond en tussen nestelt. Ik vermoed (maar ben niet zeker) dat er ook giftige soorten bestaan.

Reageer

• Theo de Kreij (van Berner

Kamperfoelie is van onschatbare waarde voor de tuin. Muren, pergola's, hekken en schuttingen kunnen ermee worden bedekt. Ze groeien op alle vochtige gronden. Er zijn bladhoudende en bladverliezende soorten. Kamperfoelie bloeit lang, geurt heerlijk en de bloemen zijn fraai om te zien.

Kamperfoelie (Lonicera) groeit van nature op verschillende continenten: Europa, de Verenigde Staten van Amerika, China en Noord-Oost-Azië. Er zijn heel veel soorten kamperfoelie. Ze behoren tot de familie van de kamperfoelieachtige (Caprifoliaceae). De plant is genoemd naar de Duitse arts en natuurhistoricus Johann Lonitzer.

Het is niet te krijgen in de koffieshop

Reageer

• rudy vis
          sportvisser
          • 01-02-2003
          • 656
          • merelbeke

mooie uitleg theo en weet je ook of het gebruikt word in de hengelsport.,? :?

Reageer

Working...