wie kent het merk Midi...of hoe je het ook schrijven mag

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • stefan1970
    vissen altijd lekker

• 30-07-2006
    • 35
    • weesp

wie kent het merk Midi...of hoe je het ook schrijven mag

ik was laats in de hengelsport zaak...en had daar een feeder in me hand van midi of zoiets wie kan mij daar meer over vertellen

alvast bedankt stefan
  • preston-freak
    wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
    • 1834
    • Oss

Midi is een wat minder bekend merk uit Engeland dat een beetje te vergelijken is met Drennan. Het merk richt zich vooral op de lichtere match- en feedervisserij, vaak best innovatieve dingen. Je ziet het merk maar beperkt in de hengelsportzaken en hengels heb ik er nooit van gezien, zodat ik niks kan zeggen over de kwaliteit enzo. Het zal me niks verbazen als het merk failliet is gegaan of overgenomen is.
    Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• Fishermannl
      Frequent aanwezig
      • 24-08-2004
      • 103
      • Adam

Het merk midi is zeker niet failliet. Ben het weekend in Engeland geweest en het was daar aanwezig in de winkels. Ik ben wel van mening dat het niet zo innovatief is als Drennan maar evenzeer prima materiaal qua dobbers en kleinigheden.

Reageer

• Roha
        pennenbouwer
        • 18-04-2005
        • 1175
        • Nijverdal

Het merk heet Middy. Kijk maar eens op; http://www.middytackle.com/

Hoewel we af en toe wel eens spullen van Middy in onze hengelsportzaak tegenkomen is het toch een merk dat met name op de Britse markt gericht is. Leuk spul dat ook nog eens betaalbaar blijkt.
        Groet'n,

Ronald

><((('<><((('<><((('>
        www.dobberbouw.nl

Reageer

• Fishbone
          Vaste stok & Feeder
          • 14-07-2004
          • 217
          • Ridderkerk

Ik heb nog een Middy leefnet van 3m50 liggen, welke ik gebruik bij vijvervisserij. Het is al meer dan 10jaar oud en nog steeds in een prima staat. Was wel een redelijk prijzig net, maar het geld dubbel en dwars waard gebleken.
          Groeten,

Fishbone

Reageer

Working...