Het is me dit weekend terug meermaals overvallen, en weet er niet goed raad mee. Na meestal dubbelzinnige dobberbewegingen sla ik voor alle zekerheid aan. Eerst heb ik het gevoel dat je aan de bodem blijft haken. Dan voel je opeens rustig maar heel gestaag je lijn meer naar beneden getrokken worden. Dan begin ik me al volledig hulpeloos te voelen, want ik weet dat aan de andere kant van de lijn wellicht een groot monster hangt, die mij in het water wil trekken. Gelukkig is zo'n draadje niet sterk genoeg om mijn 85 kg in het water te trekken . Soms durft mijn geduchte tegenstander het nogal ludiek op te vatten, en gaat hij nog eerst eventjes verder gaan rusten op de bodem. Soms gaat hij er met volle gas ervandoor.
Nu weet ik ook tegen zo'n run kan ik niet veel beginnen. Maar wat doe ik in godsnaam met zo'n kemel die eerst nog eens zijn gemak op de bodem gaat liggen. Valt er iets mee aan te vangen of mag ik al dada doen met het handje op voorhand?
Nu weet ik ook tegen zo'n run kan ik niet veel beginnen. Maar wat doe ik in godsnaam met zo'n kemel die eerst nog eens zijn gemak op de bodem gaat liggen. Valt er iets mee aan te vangen of mag ik al dada doen met het handje op voorhand?

.......

Reageer