Materiaal vissen op de grotere witvis

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

@sid wormen zoeken gaat het snelst met stroom je weet wel hoe dat werkt toch anders hoor ik het wel

Reageer

• Hylkez1
      Feeder visser
      • 23-07-2005
      • 158
      • Tolbert

Oorspronkelijk geplaatst door BlueFish

nou het materiaal hebben we redelijk op orde. Inmiddels ook wel wat gevangen, zij het wat voorns.

De volgende vraag komt bij ons op. In de viswinkel hebben we zo'n zakje justus gekocht en we hebben wat vraagtekens bij het mengen met water ervan.

Het lijkt nl. nogal een plakkerige massa te worden en lost niet goed op in het (stilstaande) water.
      Nu lees ik van alles over lokvoer maar niks over dit.
      Is het uberhaupt wel een goed idee om justus te gebruiken? En hoe moet je de boel nou mengen zodat het goed wolkt.
      Als ik toch een lokvoer wel slecht vindt dan is het toch wel het lokvoer van de justus reeks! Ik heb er nooit beter meegevangen dan helemaal zonder lokvoer en ik heb het vaak genoeg geprobeerd dus ik koop het nooit weer. Doe mij maar het lokvoer van van den eynde of JVS.
      www.vissite.nl.tt
      Tha bream-fisher

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

justus ja dat is al 100 jaar oud ,toen was voeren nog simpel .
        om te beginnen stak het overal de moord van de vis dus waar je wat dan ook voerde lokte je vis.
        en er waren niet zo veel smaken om mee te voeren als nu.
        de meeste gingen zomaar zitten vissen of gooiden wat goedkoop brood of panneer in het water.

denk dat justus niet slecht is hoor ,ik ga er zelf niet mee vissen maar goed aangemaakt moet het vis opleveren

Reageer

Working...