amen %)
Kwaliteit zitmand/visplateau
Collapse
X
-
voor steile kanten heb ik het wiebel/wegglij probleem vrij eenvoudig opgelost.
Ik heb de schroeven onder de poten verwijdert en het M10 schroefdraad er dieper in getapt.
De schoeven heb ik vervangen door RVS draadeinden en onder de grondplaat heb ik weer een moer gezet zodat de draadeinden ongeveer 15 cm onder de grondplaat uitkomen. Van dit uitstekende einde heb ik het schroefdraad half weggevijld zodat er minder zand aan blijft zitten en probleem opgelost.
Gewoon poten onder je plateau zetten pennen de grond indrukken en je plateau met viskist staat als een huis ook op een schuine of heel schuine kant.
Een bijkomend voordeel als je je hengel van 13m in de steun hebt staan dan kun je zonder dat je plateau opkiept rustig even weglopen
Nadeel als je stenen tegenkomt kost het het nodige zoekwerk voordat je je plateau goed heb staan, of moet je andere poten hebben met alleen grondplaten.
En dan moet ik lolo gelijk geven je auto wordt steeds voller.
Maar ach als ik een andere auto koop wordt er eerst gekeken of de vishengels er in passen zo niet dan gaat de koop toch niet door en gaan er meer vissers mee, dan heb ik een prachtige omgebouwde ski/vishengelkoffer op het dak geschikt voor hengels tot 2.20m
suc6
Gerrit Bakker21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
Ik heb zelf een Rive kist met een los plateau.
Twee redenen:
1) ik ben nogal groot en kan dan de benodigde ruimte makkelijker creeren (zeker als ik met de feeder vis) dan met een alles in een systeem van bijvoorbeeld Rive.
2) ik vind zelf het plaatsen van een los plateau soms eenvoudiger dan van een systeem.
Ik zou wel aanraden dat, als het binnen je budget past, te kijken naar een modulair systeem dit geeft ook voor de toekomst meer speelruimte.
In ieder geval veel succes.
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer