vraagje

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • a135962
    Newbie
    • 26-04-2004
    • 18

vraagje

ik zit wel met een vraag ik ben ook bij een klub
    ze zeggen tegen me dat ik niet veel vis zal vangen om dat ik met een wit tieschort aan zit en ook niet met een rode truie met wit op de kant van mijn arm ze zeggen tegen me dat de vis dat ziet nu vraag ik me af of dit waar is !@#$ !@#$
  • lode
    Frequent aanwezig
    • 22-02-2004
    • 195

hoi a135962,

daar is inderdaad iets van waar,van lichte kleding wordt de vis schichtig,zeker
    als je in de kant vist,zou je het toch afraden met lichte kledij te vissen

groet,Lode
    ---------------------
    als ze me zoeken ben ik snoeken.

Reageer

• Jans
      Toekomstig expert
      • 13-03-2004
      • 272
      • Drenthe

Moi,

Alleen als het kraakhelder water is, niet dieper dan 1 meter en je vlak bij de kant zit te vissen zou dit waar kunnen zijn en dan alleen nog voor de grotere exemplaren.

Voor de rest, VOLKOMEN FLAUWEKUL!!!!!!!!!!!!
      Er is altijd iemand die nog minder vangt.

Reageer

• Theo de Kreij (van Berner

Tja, wie zal het zeggen. Normaal hoor je op te gaan in de natuur om niet op te vallen. ik zou het zekere voor het onzekere nemen en donkere kleding aantrekken. Daar doe je in ieder geval niets verkeerd mee.

Reageer

• warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1498
          • haacht

Ogen van ne vis staan niet bovenop zen kop. Enkel bij ne snoek staan de ogen wa meer naar boven. Echt ver kan ne vis dus nie naar boven kijken. Denk dat de vis meer zal reageren op bewegingen. Ik kan in mene witte t-shirt opt kanaal gemakkelijk in de buurt van de karpers komen als ik maar stil genoeg ben. Zwaai je is met je armen zijn ze weg. Mag je nog gekleed lopen als een struik zo dom zijn ze niet.
          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• a135962
            Newbie
            • 26-04-2004
            • 18

bedank voor de info dan moet het tochwaar zijn als de vis dat ziet maar ja daar mee weet ik het ook ik dank juli voor het regeren

Reageer

• Pieter Stam
              -
              • 11-10-2002
              • 2882
              • NL

Ik denk dat vissen vooral contrast zien. Dus als je achter je bosjes of andere hoge begroeiing hebt staan zou ik donker kleuren aantrekken.
              Vis je in de polder die zo plat is als een duppie (eurocentje) dan ziet de vis jou denk ik éérder in donkere kleren, omdat dit afsteekt tegen de lucht. Dan zou je in theorie beter in het wit/lichtblauw kunnen gaan vissen. Ik heb het nog nooit uitgebrobeerd trouwens.
              Sowieso als je heel stil blijft staan kunnen vissen heel dichtbij komen voordat ze jou zien.

Reageer

Working...