maar heeft ook iemand ervaring met de jvs centrino?
Zitkist
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
-
Moi,
Mischien is dit wat voor je, http://link.marktplaats.nl/199946637
Aanbieder komt uit Nieuweschans zo te zien, dus niet zo ver uit de buurt.
Heb je vast meer plezier van dan van die drie letter troep.Er is altijd iemand die nog minder vangt.Reageer
-
Hey
pieter en die link die ik je stuurde van de Q-box.
heb je daar al iets mee gedaan?
die mossella ziet er goed uit hoor.
ik weet alleen niet of er dealers int noorden zitten voor als er iets aan de hand is.
mzzll edjeAls de vis niet naar jou komt...
moet jij naar de vis toe.
The Bream BusterReageer
-
Ja dus ik merk wel dat jvs het niet wordt, denk dat ik dan naar een Q-box of een rive ga.Visgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
Moi,
Heb je je budget verhoogd Pieter?
Voor 160 Euro koop je geen Rive, tenminste geen model waar jij je zinnen op had gezet, tweedehands mischien met veel geluk.
Zelfs een Q box zal voor dat geld niet gaan lukken.
Ikzelf ben sinds een klein jaar in het bezit van het Q box Uni system, en ik moet zeggen het valt niet tegen, bij wekelijks gebruik is ondanks m,n 1 meter 90 en 100 kg alles nog heel.Er is altijd iemand die nog minder vangt.Reageer
-
Ja en voor hoeveel heb je die gekocht dan jans?Laat ik maar beginnen dan; het merk JVS staat bij de meesten niet bekend om z'n super kwaliteit, bij anderen juist wel. Nou, bij mij niet.
Ik heb zelf voor de winter een C30 van Rive, als je een beetje kijkt vind je ze wel voor 150. Alleen moet je er dan nog een paar lades bij kopen. Maar je hebt een kistje voor heel wat jaar en dat heb je bij JVS (zeer waarschijnlijk) niet.Visgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
Moi,
Ultimate Q box uni system moet je zo tussen de 230 en 250 Euro rekenen.
Voordeel ten opzichte van de Rive C30 is dat je veel meer opbergruimte hebt en dat de aanschaf van een extra module je ook niet meteen een kapitaal kost.
Kwalitatief is er op de Q box niets aan te merken, ten opzichte van de Rive zal de kwaliteit zich verhouden als een Mercedes tot een VW of een Ford.
En let wel, ook een Mercedes (Rive) gaat wel eens stuk.
O ja, de systemen van Rive om je tuigenplankjes in je kist te monteren passen naadloos in de Q box.Er is altijd iemand die nog minder vangt.Reageer
-
Oke dan weet ik dat, zelf zit ik nu toch dan wel aan een rive kist te denken een station C30 of D25.
Maar heb verder geen idee hoeveel hij kost (staat in iedergeval niet in de catalogus).
Zijn er nog leden op het forum die zoon kist hebben en hoe bevalt ie dan en hoeveel ben je er ongeveer voor kwijt?Visgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
Vraag Jacob maar die heeft zijn spullen te koop waar onder een rive stationMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
C30 heb ik voor 150 gehaald, adviesprijs is wel duurder.Oke dan weet ik dat, zelf zit ik nu toch dan wel aan een rive kist te denken een station C30 of D25.
Maar heb verder geen idee hoeveel hij kost (staat in iedergeval niet in de catalogus).
Zijn er nog leden op het forum die zoon kist hebben en hoe bevalt ie dan en hoeveel ben je er ongeveer voor kwijt?Reageer
-
Reageer
-
zo is het maar net cheffieMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Ja het is leuk en je koopt niet gauw te veel, maar je moet ook alles mee kunnen nemen op de fiets want ik ben 15 jaar en heb geen autoVisgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
Als je maar wilt lukt het. Ik ben 16, geen scooter die mot ik niet en alles op de fiets. En reken maar dat er wat mee moet. C30, met voetenplateau, grote sensas tas, voer, foudraal, netten, rako bak. Als je alles bij elkaar zet weegt het wel lekker. Dus niet zeiken, fietsen !Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer