Pieter, zou ff wachten op de hengelsportbeurs in Utrecht komt HS Harm Nuis met een mooie Rive kist in de aanbieding. http://www.hengelsportbeurzen.nl/
Zitkist
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
hey,
was ook mijn bedoeling om op de beurs naar een zitkist te kijken, maar hoe weet jij dat HS Harm Nuis met een mooie Rive kist in de aanbieding komt en welke is dar danVisgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
@Pieter http://www.hengelsportbeurzen.nl/ en dan links in menu kiezen: primeurs 2008 ddar staat Harm Nuis tussen.Kijk ik om me heen, sta ik midden in het levenReageer
-
Klopt Ivo-69. Ik heb de getoonde Rive kist zelf bij Sanders Hengelsport voor 130 euri gekocht. Ik verwacht dat Nuis ook de kist in deze prijsklasse zal aanbieden. Dan heb je precies van je zocht Pieter een kist met verstelbare poten voor onder de 160 met als bonus een lekkere rugleuning.Reageer
-
volgens mij kun je deze kisten overal voor die prijs krijgen zonder rugleuning zijn ze dacht ik 100 euro
dit is naar horen zeggen de kisten waarmee rive voor het eerst op de markt is gekomen en dat dit een èènmalige actie is
Gr. wilfriedReageer
-
-
Nou ja lompe dikke poten,wat is daar nou weer mis mee.Staat wel lekker stevig hoor.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
geef mij maar lekkere stevige benen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
ja dan raken ze uitontwikkeld met iets hé.
dan weer naar 36 met allemaal nieuwe accessoires.
ik vind die 36mm stations echt lelijk ik was het wel van plan totdat ik er 1 live gezien had.
een gedrocht van een kistReageer
-
Ja ja moet je eens horen wat een grootspraak,als je eerste wordt stefan en er staat er 1 op de prijzen tafel nou dan is hij ineens zeker wel mooi.
Hahaha wat een mannetje zeg,alleen maar commentaar hier op het forum.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
tja dat is het makkelijkst hoor commentaar gevenMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer