mooie zitkist Q-box deze heb ik kwaliteit - prijs is goed
Zitkist
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian Viking -
Reageer
-
Met alle respect, Viskerluu heeft gelijk in deze. Er mag best wel eens slap gezeverd worden of een pittige discussie gevoerd worden maar het wijkt nu met regelmaat af naar een chat of kift sessie.
Als je dat niet kunt laten doe het maar via PB.
Svp weer back on topic vrienden.
Groet,
Ronny
Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender
Reageer
-
kan viskerluu niet gewoon moderator worden,hij heeft alles zo scherp in de gaten.
en hij meld het anders wel bij de gezagsdragers.
ik stem voor
Reageer
-
The Frisian VikingReageer
-
inderdaad stefan dat mag ,alhoewel sommige vinden van niet.
er is trouwens geen enkel topic wat tot een normaal eind komt want er word ergens iets over gevraagd en je mening mag je niet geven.
als ik q box nou troep vind dan vind een ander weer dat je je grote bek moet houden omdat hij vind dat het de beste kist van deze planeet is,daar kom je namelijk nooit uit denk.
p.s gooitzen als je quote probeer dan je eigen bericht er eens onder te zetten i.p.v erboven a.u.b.
dat zal ik wel niet mogen zeggen hier want er is altijd iemand die zich ergens aan stoort.
prachtig forum man
Reageer
-
Is het zo goed vriendeninderdaad stefan dat mag ,alhoewel sommige vinden van niet.
er is trouwens geen enkel topic wat tot een normaal eind komt want er word ergens iets over gevraagd en je mening mag je niet geven.
als ik q box nou troep vind dan vind een ander weer dat je je grote bek moet houden omdat hij vind dat het de beste kist van deze planeet is,daar kom je namelijk nooit uit denk.
p.s gooitzen als je quote probeer dan je eigen bericht er eens onder te zetten i.p.v erboven a.u.b.
dat zal ik wel niet mogen zeggen hier want er is altijd iemand die zich ergens aan stoort.
prachtig forum man
-
Ik vind die Rive stations ook super hoor alleen niet voor mijn beursMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
tja stefan het is net als met beurzen het is pas interessant als er nieuws is en dat raakt een keer op.
en dat is hier op dit forum al een hele tijd geleden geweest dat moment.
aan bassie :keurig mien jong nou ben ik weer trots op je
Reageer
-
nou ben ik niet dien jong hoor,Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
Reageer
-
nou ik weet niet wanneer jij bent begonnen te frummelen bij de meissies, op z`n vroegst denk ik een jaartje of 60 minus 46 = 14Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
Zullen we ontopic blijven?
Geel kaartje uitgedeeld. En nee, daar hoeft niet over gediscussieerd te worden.
Enne jongens... ik heb liever dat er zinnig met elkaar gesproken wordt als het uitspreken waarom alles hier toch zo *** is. Volg dat je eigen raad op of de raad die alhier is gegegeven.
Gesloten.Visserslatijn Nederland
http://www.visserslatijn.nl
Sinds 1997...
Nationaal HengelSportForum
http://www.hengelsportforum.nl
Sinds 2001...

Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer