Hoi,
IK heb enkele vraagjes over de brasemvisserij.
Het gaat om een grote vijver ( + diep ) met veelal grote brasem op.
Nu mijn vraag was :
Ik neem altijd een verhouding van 4 kg leem en ca 1kg voer plus 1liter amorce vers de vase ( max toegelaten ).
Is dit goed ? moet ik dit nu op voorhand klaar maken zodat ik een dood voer krijg ?
Hoelang op voorhand is dit ...? wat is de werkwijze om dit klaar te maken ( belangrijkste vraag
) daarmee bedoel ik dus de bevochtiging, het zeven, leem eerst apart dan voer bevochtigen, etc ....
Een andere vraag is dan weer :
Hoe voeg je best de smaak en geurstoffen toe ?
In het droog voor mengen ? op water (lauw water ) laten weken en daarmee uw voer en of leem bevochtigen ?
Bedankt voor jullie "eerlijk" antwoord
IK heb enkele vraagjes over de brasemvisserij.
Het gaat om een grote vijver ( + diep ) met veelal grote brasem op.
Nu mijn vraag was :
Ik neem altijd een verhouding van 4 kg leem en ca 1kg voer plus 1liter amorce vers de vase ( max toegelaten ).
Is dit goed ? moet ik dit nu op voorhand klaar maken zodat ik een dood voer krijg ?
Hoelang op voorhand is dit ...? wat is de werkwijze om dit klaar te maken ( belangrijkste vraag
) daarmee bedoel ik dus de bevochtiging, het zeven, leem eerst apart dan voer bevochtigen, etc ....Een andere vraag is dan weer :
Hoe voeg je best de smaak en geurstoffen toe ?
In het droog voor mengen ? op water (lauw water ) laten weken en daarmee uw voer en of leem bevochtigen ?
Bedankt voor jullie "eerlijk" antwoord

Reageer