hallo,
het leek me een goed idee om een topic te starten over de indeling van je onderlijnenkistje / box.
Aangezien de meeste van ons toch de nodige hakenlijntjes mee naar het water nemen was ik eens beniewd hoe anderen dit ingegeeld hebben. Hiermee bedoel ik met name hoe julie aangeven welke haakmaat en dikte waar in de box zit, het lijkt me namelijk wel zo handig om te weten met welke haak of dikte onderlijn je aan het vissen bent...
Ik zelf gebruik een zelfgemaakt houten kistje verglijkbaar met de houtenonderlijnenkistjes van de sensas. boven de haakjes schrijf ik op een stikkertje telkens de haakmaat en lijndikte --> 20/8
Ik ben opzoek naar een handige indeling / naar een vast systeem zodat ik iets meer overzicht krijg, want alles loopt beetje door elkaar heen.
het leek me een goed idee om een topic te starten over de indeling van je onderlijnenkistje / box.
Aangezien de meeste van ons toch de nodige hakenlijntjes mee naar het water nemen was ik eens beniewd hoe anderen dit ingegeeld hebben. Hiermee bedoel ik met name hoe julie aangeven welke haakmaat en dikte waar in de box zit, het lijkt me namelijk wel zo handig om te weten met welke haak of dikte onderlijn je aan het vissen bent...
Ik zelf gebruik een zelfgemaakt houten kistje verglijkbaar met de houtenonderlijnenkistjes van de sensas. boven de haakjes schrijf ik op een stikkertje telkens de haakmaat en lijndikte --> 20/8 Ik ben opzoek naar een handige indeling / naar een vast systeem zodat ik iets meer overzicht krijg, want alles loopt beetje door elkaar heen.

Reageer