Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Kennen jullie deze onderlijntjes ook van Gamakatsu
kan ze op het internet niet vinden maar zag ze gisteren in een winkel hangen en heb er 2 van mee genomen
een haakje 20/6 .oolijn en een haakje 18 bij 8.oo lijn maar kan deze soort niet op het internet vinden
Gamakatsu SN-1040R
HET zijn smalle pakjes van 2,5 bij ongeveer 12cm lang
iemand een iedee
bedankt alvast
Ik ken ze. Dit zijn al hele oude verpakkingen. Dit zijn nog onderlijntjes die niet gerold zitten maar gewoon recht zijn gewikkeld. Zitten geloof ik met 8 of 10 verpakt en je moet ze zelf op lengte maken.
Deze worden naar mijn weten niet meer verkocht.
Ik ken ze. Dit zijn al hele oude verpakkingen. Dit zijn nog onderlijntjes die niet gerold zitten maar gewoon recht zijn gewikkeld. Zitten geloof ik met 8 of 10 verpakt en je moet ze zelf op lengte maken.
Deze worden naar mijn weten niet meer verkocht.
Groeten Noel
dank voor je andwoord noel ,wel jammer dat ze in deze uitvoering niet meer gemaakt worden
maar hed het wel em beetje verwacht bij deze winkel en de prijs van 1 euro voor een pakje
Heb hier alles al bij elkaar gevl**kt, maar het lukt me niet Gooitzen.
Waren er al meer die mij dat gevraagt hebben.
Kijk maar ff op marktplaats bij onderlijndoos.
Reageer