zelf lokvoer samenstellen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • coarse fishing
    Banned
    • 13-04-2004
    • 142

zelf lokvoer samenstellen

Hoi Witvissers,

Ik zou graag mijn eigen lokvoer gaan maken, omdat het leuk is exact te weten wat er in je voer zit en omdat het volgens mij goedkoper moet zijn dan het kopen van kant-en-klaar voer. Ik zie uiteraard in de hengelsportzaak wel de losse bestanddelen om zelf te mengen, maar vroeg me af of deze niet ergens anders veel goedkoper te krijgen zijn. Met de prijzen in de hengelsportzaak voor losse bestanddelen wordt het voer volgens mij niet goedkoper deze zelf te mengen.

Groeten,
    Coarse Fishing
  • lode
    Frequent aanwezig
    • 22-02-2004
    • 195

hallo,

ga eens naar de molenaar daar zijn verschillende produkten verkrijgbaar
    zoals hennep,polenta,collant enz.

groet,Lode

Reageer

• Vissport
      Sportvisser
      • 07-01-2004
      • 756
      • Maasbracht

Er zijn veel hengelsportzaken die hun zelf gemaakte visvoer verkopen in groot verpakking, zoals 5 kg of 25 kg visvoer.
      En veel goedkoper. Denk nu niet dat dit visvoer slecht is....nee hoor, je kan er naar eigen dunk een aroma stof aan toevoegen.
      Voorbeeld van 5 kg visvoer.....6 euro, van 25 kg kant en klaar zal het nog goedkoper zijn. Je kan het voor die prijs niet zelf voor mengen.Moet je zeker eens proberen.
      www.pa3gju.nl
      Beste groeten.

Reageer

• Theo de Kreij (van Berner

Hoi Coarse

Het voordeel van losse bestanddelen zit 'm niet echt in de prijs. Het voordeel is meer dat je een voer kan ontwikkelen dat geheel aan jouw verwachtingen voldoet. Je kan er uit laten wat je er niet in wilt en er in doen wat je juist wel wil. Zo kan je een voer maken dat speciaal voor Voorn is of voor Brasem en noem maar op. Hoe groter de verpakking, hoe goedkoper het voer is. Maar ja, als je niet zo veel vist is het kopen van grote verpakkingen niet zonder risico. Het voer kan oud worden. Dus vis je weinig, dan kan je beter maar wat duurder uit zijn en vers voer hebben, dan dat je later wat moet weggooien zodat je daardoor juist nog duurder uit bent. Vis je veel, dan zijn grote verpakkingen natuurlijk aantrekkelijk qua prijs.
        Twee soorten voer die ik heb samengesteld zijn kant en klaar te koop voor 22,50 per 25 kilo bij onze sponsor. Dat is niet duur, maar wel veel. Het is maar net wat je wil.

Reageer

• coarse fishing
          Banned
          • 13-04-2004
          • 142

Hoi Theo,

€ 22,50 voor 25 kg is inderdaad niet veel. Ik betaal zelf € 9,00 voor 5 kg dus dit is 2 keer zo duur. Kun je mij vertellen waar ik deze 25 kg verpakking kan kopen en welke 2 samenstellingen dit zijn. Kan me voorstellen dat je een kant en klaar brasemvoer hebt maar dat het wel verschil maakt of ik in stilstaan of langzaamstromend water vis, of in een sneller stromend kanaal.

Groeten,
          Coarse Fishing

Reageer

Working...