Gister na het vissen in de ijssel ging mijn shimano twinpower xtrb 4000 molen helemaal onder gedurende 1-2 seconden, blub. Ik heb hem thuis de hele dag voor de kachel gehad om te drogen. Is dit voldoende? Ik heb ook wel eens gehoord dat je hem beter kunt een service beurt kunt geven als zoiets gebeurd. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!




en hartpatient zijn. daar kunnen ze echt wel tegen hoor alleen als je ze regelmatig open schroeft dan kan het wel eens gebeuren dat ze een beetje doorlekken
van wegen de rubberenpakking die dan lek kan raken maar verder don't worry man





.......
Reageer