Wat is volgens jullie de beste wormenschaar die er op dit moment te krijgen is ?
Ik ben dus op zoek naar een schaar die goed scherp blijft en die je niet kapot krijgt.
Of is het toch het beste om 2 scharen naast elkaar te zetten en vastplakken en een paar tywraps eromheen ?
Ik ben dus op zoek naar een schaar die goed scherp blijft en die je niet kapot krijgt.
Of is het toch het beste om 2 scharen naast elkaar te zetten en vastplakken en een paar tywraps eromheen ?

Ik heb er twee soorten van .De 1 is gewoon een drie dubbele handschaar.De 2e is volgens mij van ultimate.Dat is een schaar die ook drie dubbel is ,maar die heeft van die lange handvatten (lijkt dus op een heggeschaar). Met deze heb je zo een kluit wormen geknipt,alleen is weer iets minder praktisch als je steeds een paar wormen wilt knippen,dan gebruik ik de kleine handschaar (het merk weet ik zo niet).Die blikken schaartjes die te koop zijn voor een euro of vier kun je beter laten liggen want dat is helemaal niks,die knippen gewoon dag 1 al voor geen meter.Dat kleine handschaartje van mij kostte iets van 18 euro maar dan heb je ook een heel andere kwaliteit.Ik kan je helaas niet melden om welk merk het gaat.

Reageer