Groningse viswateren
Collapse
X
-
-
Iemand wel eens aan de vijverstraat in hoogezand-sappermeer gevist, en gevangen en waarmee? zit een grote vijve en een wat kleinere er naast, zie google.nl/maps, wil morgen eens in een vijver vissen inplaats van in een kanaal.
Op karper met karper hengel en vaste stok kun je vaak in vijvers wel wat vangen.
Of een andere goede vijver aan te raden?Visgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
1 tip, ga uit de wind zitten!
Vandaag is het haar zowat van mijn hoofd geblazen in Frysland.
Mocht iemand een enorm bos haar langs het water vinden, graag toesturen naar ondergetekende..Reageer
-
Ik herinner me elders in dit forum ook een paar foto's van iemand die een bos haar kwijt was.Mocht iemand een enorm bos haar l
Ehhh was dat niet "PEBO"
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Oke, maar is er iemand ie daar gevist heeft in die vijvers aan de vijverstraat in hoogezand-sappermeer? en ving het en waarmee kun je daar het beste vissen.
Of een andere plas aan te raden wil een keer eigenlijk op een vijver vissen dan alleen op een kanaal. op karper en zeelt enzoVisgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
Pieter, er zijn vijvers genoeg in Groningen en naar mijn weten zwemt in alle vis.
Al zou ik de vijvers in de wijert vermijden ivm de vissterfte afgelopen winter.Reageer
-
heeft mischien iemand ook ervaring met het drents diep?
ik heb er al een paarkeer gevist maar de ene keer staat er dikke stroming en vang je wat en de andere keer is het rustig en vang je helemaal niks
heeft mischien iemand hier een verklaring voor?Reageer
-
Nou Yarno 1 ding is zeker als het stroomt is de vis veel actiever dan bij stilstaand water.Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Hoi Yarno,
Ik vis wel eens aan het winschoterdiep aansluitend aan het drents diep. Als je een winckle picker of een feeder hebt is dat zeker eens aan te raden. Er wordt vlakbij westerbroek namelijk veel gevist in het Winschoterdiep.Groet,
Foxdonut
www.wedstrijdvisser.com
Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer