feedervissen met gevlochten lijn zonder voorslag?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Theo van Berner

Je hebt helemaal gelijk Dep. Daarom trek in de korf iets naar me toe na het landen zodat die zich leegt en mijn haak bij het voer ligt. Had er even niet bij stil gestaan.

Reageer

• Frederik
      Specimen Hunter
      • 05-01-2005
      • 1734

Hoi Theo,

Doe ik gewoonlijk ook en gewoonlijk volgt kort daarop een aanbeet als ik het een beetje bij getrokken heb.
      Er moet natuurlijk vis zitten anders kan je ook geen beet krijgen hé.
      Denk maar aan Tilburg en Rijswijck.

Reageer

• Theo van Berner

Fred, volgens mij lag dat niet aan de feeder, het voer of het aas, maar gewoon aan Opa Cor. De eerste wedstrijd hadden we wel vis

Reageer

• jagt

hoy
          De tweede wedstrijd was er ook wel vis Theo

En dat jullie je zo door mij laten beinvloeden dat je geen vis vangt kun je mij toch niet verwijten.
          Dat ik een indrukwekkende verschijning ben weet ik wel ,maar jullie moeten je daar overheen zetten en niet de hele tijd naar mij kijken ,let ook eens op je hengel /dobber ,mischien dat je dan wel iets vangt.
          :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon:

:soppy: :soppy: :soppy: :soppy: :soppy: :soppy:

Reageer

• Theo van Berner

Reageer

• Frederik
              Specimen Hunter
              • 05-01-2005
              • 1734

Heel mooi Cor kijk jij zondag maar naar ons in plaats van naar je dobbertje dan vang je evenveel als wij in die twee laatste wedstrijden samen.

:dancer: :dancer: :dancer: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :dancer: :clap: :clap: :clap: :lallen: :lallen: :lallen: :lallen: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: ke:

Reageer

Working...