Rive ST

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Timvisser
    Geen dag zonder vissen

• 29-06-2009
    • 27
    • Alphen aan den Rijn

oke
    naja ik zie het niet als een probleem want waar ik nu op zit kan je niks aan veranderen, tis gewoon zo'n standaard ding
    en ik denk dat het belangrijker is dat je uren lang lekker op die rive kunt zitten dan dat het laadje soms aan de verkeerde kant zit.

Reageer

• Randy Breukel
      Wedstrijdvisser

• 10-04-2007
      • 244
      • Rozenburg (zh)

Je zit op allebei uren lang, en ik heb nog nooit ergens last van gehad,

ik heb het in onze wintercompetitie meerdere malen gehad, dat ik m'n aasdoos
      hoger moest zetten oid. en dan kan m'n lade helemaal niet meer open, het is
      maar een klein dingetje, maar in combi met het feit dat het niet de beste zitting
      is voor je stok en dat het opstaande randje wel eens zou kunnen gaan vervelen
      heb ik besloten hem niet te kopen,

nu we weten waarom je die normale niet wilt, waarom wil je die nieuwe zitting
      dan wél?

Randy
      De groeten

Reageer

• Timvisser
        Geen dag zonder vissen

• 29-06-2009
        • 27
        • Alphen aan den Rijn

die nieuwe zitting wil ik dus omdat ik die lekkerder vind zitten dan die leren zitting.
        Als ik op die leren zitting zit dan zit ik precies in dat randje tussen de twee helfden in, en dat is niet egt lekker.
        en eergisteren bij iemand op een rive gezeten met die harde zitting en dat vind ik veel lekkerder zitten. En dat die zitting zo hard is valt wel mee, merk je niks van na een lange tijd.
        Alleen je zit wel met die lus aan de voorkant om ja hengel onder te doen. Maar dat is misschien een kwestie van wennen.
        En waarschijnlijk ga ik een echte ST bestellen en daar zit die zitting al standaard op, want de ST die nu in de winkel staat is er eentje van de budget line (kijk maar is op www.rive-nederland.nl en dan bij speciale aanbiedingen)

Reageer

• Randy Breukel
          Wedstrijdvisser

• 10-04-2007
          • 244
          • Rozenburg (zh)

Nou,

laat maar weten als je hem hebt,
          ik ben wel benieuwd hoe die bevalt,
          krijg je de kist, is natuurlijk best prijzig,
          nieuw, en dan nog een zooi lades erbij
          nodig om op hoogte te komen?...

gr randy
          De groeten

Reageer

• Timvisser
            Geen dag zonder vissen

• 29-06-2009
            • 27
            • Alphen aan den Rijn

ik ga hem ongeveer in eind juli begin augustus kopen
            in ieder geval voor de topcompetitie wedstrijd in het Amstel-Drechtkanaal want daarvoor heb ik me als dagdeelnemer ingeschreven. En dan kan ik um ook in september op het NK junioren gebruiken.
            die lades voor de hoogte hoef ik niet meer te kopen want ik heb nu al 3 lades met tuigen (2 roze en een half roze-half paarse) en een 60 mm bak voor mijn onderlijnenmappen en rollen. En een alu deksel erop natuurlijk.
            wel handig dat ik die al heb omdat ik het zelf moet betalen.

En ik laat het zeker weten als ik hem heb hoe het bevalt.

kheb trouwens op een site die harde zitting voor 90 eurie gezien, dus binnenkort ff bestellen want bij de lokale hengelsportzaak zou het €130-€140 kosten.

Reageer

• Timvisser
              Geen dag zonder vissen

• 29-06-2009
              • 27
              • Alphen aan den Rijn

Deze week de zitting binnen gekregen die ik bij Kuperus Hengelsport had besteld.
              die lade is trouwens wel om te draaien alleen is het wat meer werk.
              je moet de 4 schroeven waarmee de zitting vast zit aan het aluminium profiel los schroeven en dan andersom weer vast schroeven.
              Alleen volgende week nog ff de het station + accerssoires kopen...

Reageer

• Timvisser
                Geen dag zonder vissen

• 29-06-2009
                • 27
                • Alphen aan den Rijn

Ik heb um!!!

Woensdag gekocht en zondag meteen een wedstrijd mee gevist (Topcompetitie Amstel-Drechtkanaal)

De ST is echt een aanrader!

En......
                er passen 4 lades en een deksel in het frame. Het maakt niet uit of je er een aluminium of plastik deksel op doet, door het handsvat passen en niet meer dan 4 lades onder.

Reageer

• Roha
                  pennenbouwer
                  • 18-04-2005
                  • 1175
                  • Nijverdal

Dezelfde heb ik ook! Prima Box die z'n waarde lang zal houden en waarvan ook nog jaren onderdelen verkrijgbaar zullen zijn.
                  De stevigheid van het voetplateau is ook prima! Met m'n 94 kilootjes vis ik met de match veel staand. Het systeem geeft echter geen krimp.
                  Daar zul je nog veel plezier aan beleven!
                  Groet'n,

Ronald

><((('<><((('<><((('>
                  www.dobberbouw.nl

Reageer

• Kosmozz
                    Match en Feeder
                    • 25-07-2005
                    • 1959
                    • Hannut

Hoe zit het met de platic laden van Rive in het algemeen? Ik hoorde dat het plastic snel scheurt, vooral de 3 cm laden.
                    Carpe Diem

Reageer

• Fishermannl
                      Frequent aanwezig
                      • 24-08-2004
                      • 103
                      • Adam

Ik heb al verschillende rives gehad en de plastic lades zijn bij mij nog niet gescheurd. Ik heb de oude lades wel vervangen met de nieuwe schuiflades met een klemsysteem zodat goed dichtblijven. De lades kosten los ongeveer een tientje. Dus mocht er onverhoopt toch een sneuvelen dan is het ook weer niet zo n ramp.

Reageer

• Ramon Ansing
                        tsjah?
                        • 27-06-2006
                        • 760
                        • Tolbert

Oorspronkelijk geplaatst door Kosmozz
                        Hoe zit het met de platic laden van Rive in het algemeen? Ik hoorde dat het plastic snel scheurt, vooral de 3 cm laden.
                        Klopt de eerste vn mij ging vrij lang mee, tweede binnen een week kapot. Die weer kunnen lijmen met sec. lijm en die doet het al weer een week of 5.

Volgens mij heeft me pa er wel een stuk of 4 gesloopt, iedere keerop de zelfe plek breken die dingen

btw: tim zit je niet 1 lade te hoog???

Reageer

• flor
                          Frequent aanwezig

• 25-11-2006
                          • 203
                          • hoboken

Nog iemand problemen met de nieuwe Rive generatie met kunststof onderstel op twee alumilium latten?
                          Bij ons in de club al twee gevallen van breken van de kunstof steunpunten.
                          Mischien een constructiefout?

Reageer

• Timvisser
                            Geen dag zonder vissen

• 29-06-2009
                            • 27
                            • Alphen aan den Rijn

Oorspronkelijk geplaatst door ramarte
                            btw: tim zit je niet 1 lade te hoog???
                            de hoogte is precies goed. ik heb verschillende hoogtes geprobeert van 4 tot 7 lades en 6 bevalt me het beste.

Wat betreft de laadjes, zijn bij mij nog steeds heel alleen moest ik links en rechts er een klein stukje afvijlen om ervoor te zorgen dat hij dichtklikte.

Reageer

• Quido
                              pink floyd

• 30-10-2007
                              • 1509
                              • Winschoten

Oorspronkelijk geplaatst door flor
                              Nog iemand problemen met de nieuwe Rive generatie met kunststof onderstel op twee alumilium latten?
                              Bij ons in de club al twee gevallen van breken van de kunstof steunpunten.
                              Mischien een constructiefout?
                              dat had ik ook, het kunststof begon te scheuren op de hoeken, heb het kunststof verwijderd en tussen de twee aluminium profielen drie aluminium kokers gelast. kist er weer op geschroefd en staat nu steviger dan dat ie ooit geweest is..
                              groeten quido

http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

Reageer

• Randy Breukel
                                Wedstrijdvisser

• 10-04-2007
                                • 244
                                • Rozenburg (zh)

alleen die roller vind ik nog een beetje ***lig
                                De groeten

Reageer

Working...