Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Wat bedoel je met de elastiekmontages? De bung, topbus, connector? de elastiek zelf of iets anders? Ik vis nog met Preston Fluoro Slip Elastic die op een rekje zit, tegenwoordig zit het op een klosje. Ik weet alleen niet of dat de samenstelling veranderd is, want volgens mij is het nu allemaal latex. Tot dusver heeft het me in ieder geval nooit in de steek gelaten, dus ik hoop dat de nieuwe minstens zo goed is.
ik heb goede ervaringen met preston elastiek ik gebruik no 4(oranje) en no 5(geel).
nog nooit geen problemen mee gehad verwissel wel elk half jaar mijn elastiek.
smeer mijn elastiek elke keer als ik ga vissen.
veel te weinig tijd om te trainen dus moet dat maar tijdens de wedstrijd gebeuren of info via het forum wat meestal goed is
Ik gebruik voornamelijk de gifgroene in 2 delen. Die vind ik lekker allround en daarbij gebruik ik een wikkelbung, zodat ik nog altijd de rek kan aanpassen aan de omstandigheden.
Wat bedoel je met de elastiekmontages? De bung, topbus, connector? de elastiek zelf of iets anders? Ik vis nog met Preston Fluoro Slip Elastic die op een rekje zit, tegenwoordig zit het op een klosje. Ik weet alleen niet of dat de samenstelling veranderd is, want volgens mij is het nu allemaal latex. Tot dusver heeft het me in ieder geval nooit in de steek gelaten, dus ik hoop dat de nieuwe minstens zo goed is.
Ik bedoel inderdaad de hele montage. Goede ervaringen dus. Had ik eigenlijk al wel verwacht. Ben zelf van plan om een fluoro slip elastiek maat 6 of 8 te nemen met een stora bung. Conector en topbus ook van preston.
Reageer