vijver in Assen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Dennis Benton
    Komt net kijken

• 28-11-2007
    • 69
    • Sittard (Limburg)

vijver in Assen

Beste mensen, ik wil volgend weekend gaan vissen aan een vijver in Assen.
    Het water is ongeveer 20 meter breed en ongeveer 170 meter lang gemiddelde diepte is 2 meter. Over het algemeen zit er ruis- en rietvoorn ook wat brasem en karper. Ik had zelf de vaste stok in gedachte met 3 delen lijn 3,20m, dobber 0,75 tot 1 gram. Ik wil de match niet thuis laten en die gaat zeker mee, maar nu komt het
    kan ik het beste één of twee voerplekken aanleggen, maar met welk voer of twee verschillende voertjes.
    Ik heb de info weten te bemachtigen via de telefoon dus ik weet eigenlijk niet precies wat ik moet verwachten dus ook niet kwa visbestand(hoeveelheid). Dus als er mensen zijn die mij ietwat op weg kunnen helpen HÉÉL GRAAG.
    Fishermen never die, they just smell that way
  • Garbolino1
    Newbie

• 15-07-2009
    • 6
    • Groningen

Hoi Dennis,

Ik raad aan om op 2 plekken te voeren en eerst 1 te bevissen en als dat wat wegzakt met aanbeten dan de andere voerplek gaan bevissen. Zelf gebruik ik in die omstreken voer van Champion Feed, de Wonder Allround en de Feeder Special. Deze voertjes zijn te verkrijgen bij: www.breamvantage.nl/contents/nl/d38.html

Reageer

• maarten197
      Allround prutser

• 21-01-2009
      • 98
      • assen

Dennis welke vijver in assen bedoel je?
      Ik kom zelf ook uit assen!! En vis daar regelmatig.
      Ik hoor het wel.
      Als jullie me missen, ben ik vissen:

Reageer

• Dennis Benton
        Komt net kijken

• 28-11-2007
        • 69
        • Sittard (Limburg)

Beste mensen,
        Ik heb een heerlijk weekend gehad vrijdag heb ik voor het donker nog 20 voorns gevangen.
        Zaterdagmorgen een beetje verslapen en zat pas om 9.00 aan het water om 14.30 ben ik gestopt vanwege het weer het regende enorm en een windvlaag heeft mijn paraplustang 35graden verbogen . Maar de buit was 1 grondel 5 bleitjes 1 brasem van 60cm 1karper van ongeveer 1,5 kilo en een stuk of 50 ruis- en rietvoorns. 's Avonds heb ik na het avond eten nog een paar uur gezeten met de match toen had ik 3 brasems en 22 voorns.
        De volgende dag was ik al weer vroeg wakker nml 6.00 en ben gelijk aan het water gaan zitten en omdat het gister avond redelijk goed ging met de match wilde ik het eerst weer met de vaste beginnen en daarna met de match overstappen maar na de derde beet moest ik van de nood een deugd maken want ik kreeg al vroeg karper op de stek dus mijn aanpak werd voer cuppen op 11 meter en met de match vissen. Dit ging perfect want om 13.30 zat ik door 3 kilo voer heen 2 liter maden en 4 blikken mais maar de buit was 67 voorns gemengd, 6 bleitjes, 3 brasems, 2 baarzen een karper van 4,5kilo en één van 10 kilo dus ik moet zeggen al met al een geslaagd weekendje Oosterpark .

groetjes Dennis
        Fishermen never die, they just smell that way

Reageer

Working...