Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag
ik zoek een witvis hengel met een prijs klasse van ongeveer 100 euro weet iemand misschien een goede hengel of heeft iemand er een te koop graag reactie's
Wat is in jou ogen een witvishengel?
Vaste hengel, matchhengel, feeder. winkle picker?
In die prijsklasse is er nieuw wel iets te vinden maar niet echt veel als je de kwaliteit mee wilt rekenen.
ik denk dat hij een vaste stok bedoeld, voor honderd euro kan je vast wel een leuk stokje vinden, tweede hands is een goede optie denk ik. even goed zoeken. je bent nog jong en zal vast nog veel moeten leren, dan hoeft zo,n stok ook niet zo duur te zijn.
Ik vis met een F4E Winner 8,2 meter en heb die gekocht voor 100 eurie.
Een hele goede stok, ben er zeer tevreden over.
Hij is alleen nu niet meer te koop maar de Spro Carpology is er mee te vergelijken (zelfde maat delen)
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een stijve hengel maar deze is prima te gebruiken voor witvis, ook als je niet met elastiek vist.
Verder is er inderdaad wat meer informatie nodig om de vraag goed te beantwoorden, zoals op welk water je wilt vissen en of je een vaste stok wilt of een werphengel.
Reageer