Jeugdwedstrijden

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Frederik
    Specimen Hunter
    • 05-01-2005
    • 1734

Proficiat voor de jeugdwedstrijd dewelke doorgegaan is op 15 augustus heb gehoord dat het een succes was.
    En aangezien het voor herhaling vatbaar is zal dat wel zo geweest zijn, op uitzondering van de prijzen was alles in orde, hier ben ik echter niet de schuldige van als er niemand de moeite doet van contact op te nemen met de personen dewelke er gingen voor zorgen.

Nogmaals proficiat en doe zo verder.

Reageer

• jos
      Frequent aanwezig
      • 23-08-2003
      • 123

er wordt best veel gedaan voor de jeugd ergo ze komen niet altijd,want de ouders hebben t te druk om ze te brengen.
      mijn zoontje van 7 deed vandaag mee met veel oudere, opa had specifiek een lijntje voor m in orde gemaakt van jawel duivenveren, haakje en wat tijgerwormen mee gegeven en hij had er meer dan de gerenomeerde visser.
      maar ik heb de tijd voor mijn jongens om goed te leren vissen en ze vinden het ook leuk als ze snelbeet hebben.
      op het gebied van voorntjes vist hij met een dobbertje die plat op het water ligt en zodra de dobber meegetrokken wordt is het hebbes.
      dus het ligt eerder aan de ouders dan aan de jongeren zelf, maar voor de opa's weer een dankbare taak om die jongens mee te nemen naar viswedstrijden.
      ik hoop dat t nog even uitgesteld wordt dat ik opa wordt, waarom!!!!, want dan moet ik met oma naar bed

Reageer

• jagt

hoy
        Ben zelf opa en beschouw het als een ere titel,
        en met opoe naar bed is ook prima ,je moet maar denken
        de ervaring komt met de jaren ook in het bedgebeuren.

Reageer

Working...