Tuff box

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • compressus
    Newbie

• 13-08-2009
    • 5
    • Twente

Tuff box

We kennen allemaal de bekende merken zitkisten zoals rive, q-box, preston enzovoort.
    Maar wie kent of heeft er evaring met zitkisten van het merk tuffbox, naar wat ik weet is het een engels merk.
    Ik heb nl een 2e handsje gekocht en die ben ik op dit moment aan het opknappen/ombouwen.
    Dus graag hoor ik jullie ervaringen of opmerkingen.

grtzzzzz
    Kiekn Wat Wort
  • compressus
    Newbie

• 13-08-2009
    • 5
    • Twente

ums/yy250/compressus/SDC11096.jpg[/IMG]
    Hier nog wat foto's van de kist. Ik dacht dat het wel leuk was deze ook te laten zien.
    Aangepast door compressus; 19-08-2009, 19:49.
    Kiekn Wat Wort

Reageer

• Quido
      pink floyd

• 30-10-2007
      • 1509
      • Winschoten

mooie kist, ziet er stevig uit. niks mis mee...
      groeten quido

http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

Reageer

• DronkenDobbertje
        Newbie

• 17-08-2009
        • 4
        • Rozenburg zh

Ziet er zeker netjes uit, waar heb je die gevonden?

Reageer

• Eduard
          Moderator
          • 11-08-2004
          • 3278
          • Sappemeer

Da's geen kist meer, da's een zetel!! Ik ken de firma Tuffbox alleen van gitaarkoffers en andere opbergboxen van electronica, een degelijk merk!... Het logo is hetzelfde, dus kennelijk maken ze ook voor de hengelsport.
          groet,
          Eduard

Reageer

• compressus
            Newbie

• 13-08-2009
            • 5
            • Twente

hier nog een foto van hoe ik em kocht.
            Ik heb em trouwens op marktplaats gekocht (voor heel weinig) en dacht zelf in de eerste instantie dat het een oude prestonkist was (vanwege de zitting) maar het bleek dus een voor mij onbekende tuffbox te zijn, nadat ik de box ongeveer 5 seconden bestudeerd had heb ik besloten om te nemen en op te knappen.
            Overigens is de box [U]volledig[U] van aluminium dus degelijk is die zeker wel. Wanneer je met google tuffbox fishing intikt vindt je wel meer info over tuffbox, een site in engeland waar schijnbaar nog veel met dit materiaal gevist wordt.
            Ik heb er zeker plezier aan gehad om em op te knappen en heb er nu nog meer plezier van aan de waterkant.

grtzzzz
            Kiekn Wat Wort

Reageer

Working...