Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ginus dan wordt het niks dus, een vis past zich aan aan de ruimte die hij krijgt wordt dus wel volwassen maar niet zo groot.
De vissen die daar zitten zijn wel degelijk volwassen.
In Dierenrijk Europa ataat ook een grote bak met witvissen.
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
Ginus dan wordt het niks dus, een vis past zich aan aan de ruimte die hij krijgt wordt dus wel volwassen maar niet zo groot.
De vissen die daar zitten zijn wel degelijk volwassen.
Oke ,dat wist ik niet maar zullen wel volwassen zijn .
Ze zitten daar ook al jaren in die glasbak.
Maar het ziet er wel schitterend uit .
Vooral die voorn,s zijn prachtig om te zie.
In Valkenburg (Lb) hebben ze een grottenaquarium. Ik ben daar ooit geweest, maar lang geleden. Ik weet dat ze toen veel zoetwatervissen in een behoorlijk aantal aquaria hadden. Misschien is het inmiddels zelfs wel uitgebreid...
Gr. Bas
Gr. Bas
Een vis vangen is niet moeilijk.
Vis blijven vangen wel...
Mijn opa had ook een groot aquarium met zoetwatervisjes. Een klein schooltje rietvoorntjes. Een paar zeeltjes, een paar kroeskarpertjes, 2 modderkruipertjes en een klein brasempje. Ging perfect, hij heeft ze zeker 3 jaar gehad zonder noemenswaardige sterfte. Ze aten tropisch visvoer, af en toe brood, watervlooien en soms maden. Hij heeft ze helaas weg moeten doen ivm de tijd die het kostte om te verzorgen.
Owja... alle vissoorten en maten waren onder de minimummaat maar dat terzijde
Goudvissen zijn ook niets anders dan giebels in een oranje jasje en zo zijn er nog wel meer vissen die gefokt zijn uit wilde soorten. Als de bak groot genoeg is dan gaat het meestal wel goed.
Janb, is inderdaad silkeborg tevens hebben ze daar otters.
Is daadwerkelijk een schitterende aquarium met enorme dikke voorns, rood voorns ,brasem, zeelt en karper.
Enig nadeel, het is inderdaad een eindje uit de buurt!!!!
Je vergeet de mooie snoeken, baarzen en snoekbaarzen. Ik ben er in september 2008 geweest en vond leuk om te zien. Daarnaast hadden in het midden een bak met karper die je uit je hand at, want je mocht ze onder begeleiding voeren.
Reageer