Die Korum stoel heeft als enige nadeel dat de poten beschadigen door het vast zetten, maar verder bevalt hij nog steeds goed. Zoals boven al geschreven heb ik de stoel compleet met Preston steunen voor de vaste stok. Dat bevalt mij beter dan een setje bosbaansteunen.
Hengelsteunen vaste stok
Collapse
X
-
Je kan ook eens gaan kijken op de site www.easyfish.be daar staat ook een hele fijne steun op voor de vaste stok. Je kan hem ook op je plato bevestigen en als je een beetje handig bent ook wel op je visstoel denk ik.Reageer
-
Geloof mij zo stoel zit perfect.
Ik gebruik deze stoel met vakantie en ik zou hem niet meer willen missen je zit als een koning op je troon .
Wel een nadeel is wel je zit laag bij de grond ik overweeg ook andere poten die je kunt verlengen zodat je wat hoger kan zitten.Juist de hoge rug voelt stabiel aan zo dat je wel een uurtje langer langs de waterkant wil gaan vissen.
Een topper.Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
vaste steun bij losse stoel.
Beste ghostraider Tzr,
Diverse oplossingen zijn al aangedragen.
Er zijn mooie feedersteunen met steunvoetjes als voorsteun te gebruiken.
welke aan de voet van de stoel zit geschroefd.
Alleen wanneer ik opsta beweegt die hengel zo!
Indien ik uit de " luie" stoel vis gebruik ik een lange voorsteun welke ik schuin in de grond steek.
Er zijn mooie met schroefdraad ong 20 euri.
Als achtersteun een emmer gevuld met water het hengsel met wat foam erom,
hier hangt het achterdeel achter.
Het hengsel blijft omhoog staan door een ijzerdraadje welke ik om de het hengsel gedraaid heb naar beide zijde.
Hierdoor kan ik veel dingen naar het water slepen en al is de grond nog zo hard, de 8 kilo van de emmer daar kan geen voorntje tegenop.
Het gaat niet om de vissen, maar om de kwaliteit van 't vissen.
PeterGReageer
-
hoi, ik heb ook die steunen, en ik heb een hengel van 8 meter, en iedere keer zakt hij de het water in dat komt omdat de voorste weer naar beneden zakt en bij mij is dat schroef dol waar je hem mee aan draait, waar zijn de steunen van vroeger?Reageer
-
Als jij de Preston steunen bedoeld ik heb ze nu al bijna 1,5 jaar in gebruik en ik heb er nog geen last van.Vaste stok | Match | FeederReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer