Het moet niet gekker worden Martin straks ga je nog zeggen dat je een man bent
poffert hoendiep
Collapse
X
-
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian Viking -
Hey Frisian Viking ik moet jouw ook even bedanken voor de tips voor de Helomavaart. Heb er afgelopen zaterdag gevist en al met aardig wat meer succes
!
Trouwens wel jammer dat die steigers op sommige plekken niet gelijk staan, niet echt bevorderlijk voor de eerlijkheid van de wedstrijd
Groet,
Foxdonut
www.wedstrijdvisser.com
Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....Reageer
-
Wat die steigers betreft dat klopt helemaal nou is dat niet zo erg als het een vrije hengel wedstrijd is het word pas lastig als het een vaste stok wedstrijd word, nou is het laatst nog ter sprake gekomen bij een vergadering ze willen de steigers die achteruit staan nog aanpassen is mij verteld.Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
The Frisian VikingReageer
-
Ik hoop het, zo wordt die wedstrijd van de snoek (?) in het najaar misschien op sommige punten ook wat eerlijker. Ik zat bijvoorbeeld op steiger 60 terwijl stijger 61 bijna 2 meter naar voren zat ten opzichte van mij. Vanaf 59 was dat nog extremer. Die 2m kan het em soms net doen denk ik, het verschil tussen veel en minder vangen.Groet,
Foxdonut
www.wedstrijdvisser.com
Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....Reageer
-
Jep je hebt gelijk wat betreft de steigers aldaarMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
The Frisian VikingReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer