Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
In een buurgemeente (Goor) zijn de nodige wielrenners bekeurd
reden???
ze reden te hard
Op dat stuk weg geldt nl. een maximum snelheid van 30Km per uur en daar zaten ze ver boven.
Een reden voor oom agent om ze aan de kant te zetten en zo'n mooi geel papiertje mee te geven.
Maar hoe het zit met schade betalen weet ik niet precies, 2 jaar geleden hadden we wedstrijd in een water met ook een vrij smalle berm en daar reed ook een fietser ondanks de oranje pionnen op de weg over een hengel.
De visser pakte zijn reserve hengel en nog geen half uur later reeds de vuilniswagen met een ruime boog de achterliggende straat in en reed ook zijn 2e hengel aan gort.
Hij heeft wel beide hengels vergoed gekregen.
Zelf zet ik daar mijn auto gewoon op straat ipv. in de berm zodat ze er wel omheen moeten rijden of ook de auto moeten pletten.
suc6
Gerrit
dan maar hopen dat er geen legeroefening is, die willen nog wel es een auto pletten.
Reageer