Poten verlengen Preston X6
Collapse
X
-
Die van 20cm heb ik gezien maar aangezien mijn pennen 20cm (zonder boven antenne) lang zijn, heb ik daar niks aan. Heb wel wat tuigenplankjes van 22cm erbij genomen, maar achteraf gezien had ik langere moeten nemen. 28cm zou een mooie lengte zijn. Dan liggen ze mooi over de volle lengte van de ondiepe lade. De roze plankjes van Rive passen er ook in. Deze zijn 25,5cm. Maar dan kom ik nog 2,5cm tekort.Reageer
-
Je kunt aan beide zijden een reepje piepschuim plakken.Die van 20cm heb ik gezien maar aangezien mijn pennen 20cm (zonder boven antenne) lang zijn, heb ik daar niks aan. Heb wel wat tuigenplankjes van 22cm erbij genomen, maar achteraf gezien had ik langere moeten nemen. 28cm zou een mooie lengte zijn. Dan liggen ze mooi over de volle lengte van de ondiepe lade. De roze plankjes van Rive passen er ook in. Deze zijn 25,5cm. Maar dan kom ik nog 2,5cm tekort.
Gr,
HarpieReageer
-
Kan je de lichtblauwe van Rive niet gebruiken? Deze zijn 38 cm, of is de Preston kist niet zo breed als de Rive kist. Als het mogelijk zou zijn, kan je je tuigen opbergen met bovenantenne erin. Zo zitten ze bij mij in de Rive kist.Die van 20cm heb ik gezien maar aangezien mijn pennen 20cm (zonder boven antenne) lang zijn, heb ik daar niks aan. Heb wel wat tuigenplankjes van 22cm erbij genomen, maar achteraf gezien had ik langere moeten nemen. 28cm zou een mooie lengte zijn. Dan liggen ze mooi over de volle lengte van de ondiepe lade. De roze plankjes van Rive passen er ook in. Deze zijn 25,5cm. Maar dan kom ik nog 2,5cm tekort.]Member of the Easterwood dreamteam.
Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years
Groeten,
PeBo.Reageer
-
38cm kan ik niet kwijt in de lade. Zit een middenschotje tussen. Andere mogelijkheid is dat ik de stalen onderantenne wat inkort, zodat de pennen wel in de tuigenbox kunnen. Ik wil gewoon dat die dingen perfect in m'n kist liggen en niet gaan liggen schuiven.Reageer
-
Ik maak af en toe wat pennen. Als je de stalen onderantenne inkort, krijg je dan geen pen die een ander karakter vertoont. Ik zou het nooit doen, dan maar niet in de kist, maar het blijven jou pennen.]Member of the Easterwood dreamteam.
Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years
Groeten,
PeBo.Reageer
-
Daar heb je inderdaad wel een punt ja! Het zijn handgemaakte pennen en ik vis er heel wat jaren mee. Je kent zo'n pen door en door. Ik zal morgen eens exact de pennen opmeten om te kijken hoeveel ik ze moet inkorten om ze tot 18cm te brengen.Reageer
-
Peter,
Ik zou het niet doen.
Dan maar een stukje piepschuim of foam.
Gr,
HarpieReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer