Op vakantie in friesland, visstekken gezocht...

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • The Frisian Viking
    NHSF Erelid
    • 27-06-2006
    • 5454
    • Feânwalden

Nee Frank dat is niet verplicht hoor, ik overigens nog ergens een huis te koop 149.000 euro
    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• EE-visser
      snoekbaars & paling

• 21-05-2010
      • 4
      • Burdaard

Iets boven Eernewoude, richting Dokkum is het ook mooi vissen. Bij Natuurgebied het Ottema wiersma reservaat kun je met een bootje "de Zwarte broek " op. Dat bootje kun je huren bij 't Dûke-Lûk in Veenwoudsterwal.
      Visvakantie in waterrijk Friesland?
      www.werkmanshuisje.nl

Reageer

• TheSir
        Newbie

• 12-05-2010
        • 28
        • Groningen

Ik ben zelf vandaag terug gekomen uit Friesland van een weekje vissen in Makkum bij het Ijsselmeer.
        Erg mooie wateren in het westen van Friesland, veel sterke grote en gezonde brasems.

Enigste wat jammer is in die regio is dat de dijken bij kanalen (polder landschap) vol staan met schapen en er dus geen tot amper mooie plekken te vinden zijn langs die kanalen waar je is rustig een tijdje kan zitten maar met beetje lokale info en wat speurwerk zijn er hele mooie plekken te vinden en ik zal zeker vaker het westen van Friesland in trekken om een hengeltje uit te gooien in de toekomst.

Reageer

• richard33
          Newbie

• 03-10-2009
          • 21
          • stadskanaal

Oorspronkelijk geplaatst door GuidoHeerlen
          Komende week gaan we voor een paar dagen vakantie naar Friesland, naar het dorpje Eernewoude.
          Ik heb op de kaart gezien dat het een erg waterrijk gebied is, maar weet totaal niet wat ik kan verwachten.
          Zijn er mensen die leuke en makkelijk toegankelijke stekken weten waar het goed feedervissen is?
          Uiteraard in de buurt van dit dorpje, en met de vispas!
          Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties.
          ik kijk naar de datum en weet dat ik te laat ben.maar huur eens een huisje in gaastmeer.bij peter sijperda
          je kunt er een sloep bij huren ,en dan de meren op.er is daar een eiland met wel 30 prachtige stijgers,je kunt er werkelijk op de meren schitterend vissen.

Reageer

• Kingfisher
            Wedstrijdvisser

• 10-02-2010
            • 148
            • Woerden

Vorig jaar op aan het Fluessen meer gezeten met de feeder. Ook schitterend vissen!
            Worm er op en vreselijk sleuren. Niet gewogen, maar het net was niet te tillen.

Wat dat betreft kan je in Friesland nog ouderwets je hart ophalen!
            Ga toch vissen!

Reageer

• The Frisian Viking
              NHSF Erelid
              • 27-06-2006
              • 5454
              • Feânwalden

Kijk maar op de site www.visseninfriesland.nl bij het Item Webwinkel daar kun je een waterkaart kopen voor maar 3,95

De viskaart van de provincie Friesland is te vergelijken met fiets- of wandelkaarten waarop de wateren extra duidelijk zijn afgebeeld. De prijs is exclusief verzendkosten.

€ 3,95
              Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

Working...