Trouwens die hardcases geven niet echt mee, ik heb een kennis die moet nogal proppen om het in de auto te krijgen af en toe :P Maar ze beschermen je hengels vast heel goed en zien er mooi uit. Goede koop lijkt me, zit er ook over te denken voor de feeders...
Assortiment Preston Hengelsportzaak
Collapse
X
-
Net ff langs Sanders gereden, maar geen tassen te bekennen. Wel wat accessoire spul van Preston, maar geen "grof geschut" helaas. Is duidelijk toch meer een "karper-zaak", op dat gebied hebben ze zat. Jammer......
We gaan verder op zoek
Ga toch vissen!Reageer
-
Je komt, denk ik, toch in Lutten uit.
Gr,
HarpieReageer
-
Ga toch vissen!Reageer
-
Tuurlijk staat daar koffie daar klaar en het uitstekende assortiment van PrestonMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Ik heb er m'n draai ook gevonden daar.
Maar 1 tip: bel ff vooraf of ze het artikel dat je wil hebben op voorraad hebben. Ik vind Rix een prima winkel en de service is dito; maar ze kunnen gewoon niet altijd alles in huis hebben, vanwege het grote assortiment van preston, en de (vind ik) gebrekkige en soms langdurige levertijd van preston zelf of primo distributie.
Frankoude hond kan ook trucjes lerenReageer
-
We gaan het zien (hoop ik). Wordt een lange dag want moet eerst naar Breda......
Eens kijken of het te doen is op 1 dag, en anders wordt het een andere keer.
Afstand in km's gaat nog wel, maar het blijft een NL wegen-net he?Ga toch vissen!Reageer
-
Vandaag geweest en op 1 dingetje na alles kunnen vinden.
Inderdaad een top-assortiment mbt Preston, hulde!
Koffie en service uitstekend!
Het was een lange trip uit Woerden naar Lutten, en daarna nog door naar Eindhoven (!) maar het was het waard
Ik kom zeker terug!Ga toch vissen!Reageer
-
Wout van Leeuwen in Vlaardingen heeft een zeer uitgebreide collectie van alle Preston artikelen en ook van alle tassen en foudraals. Ik kan je trouwens de hardcase tassen van harte aanbevelen.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer