Je nieuwe aankopen
Collapse
X
-
ik ga de hydro halen voor de method feeder. De Korfen van Kobra (Steve Ringers) zijn hier standaard almee voorzien. -
Ik hoor alleen maar goede berichten over die Daiwa Hydro.
Ben ook benieuwd naar jou ervaringen Erwin.
Zit zelf ook te denken aan een paar topsets met deze elastiek.Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Ik heb een waardebon gewonnen van De Catfish in Hellevoetsluis en mezelf daar een foudraal van Korum CS serie van gekocht hoefde maar 7,50 bij te leggen
altijd leuk winkelen op die manier
Laat een reactie achter:
-
Dat zijn fijne stoelen. Heb er zelf ook een, een Korum standard accessoire chair.
Wat betreft de dobbers van Dobberrob, ik heb nog geen gelegenheid gehad om ze te proberen. Ik zal eens zien of ik binnenkort nog eens kan gaan penvissen.
Daarna zal ik eens mijn ervaringen delen. Op het karperforum zijn ook een aantal tevreden gebruikers, dus ik verwacht dat ze mij ook gaan bevallen.Laat een reactie achter:
-
-
2mm sonubaits pellets voor in de feeder.
Onderlijnen 12cm met hairs en weerhaakjes.Laat een reactie achter:
-
Zien er goed uit die dobbers, laat je nog weten of ze bevallen?Laat een reactie achter:
-
Vandaag via de post ontvangen, handgemaakte dobbers van 0.4 gram, 0.8 gram, 1 gram en 1.5 gram.
Dobbers zijn voorzien van een oogje aan de onderkant, zodat ze op de engelse manier gevist kunnen worden.
Prima dobbers, echt een stukje vakwerk.
Iemand interesse? Neem een kijkje op www.dobberrob.nl
Rob de Min reageert vrij snel op e-mail. Ik heb afgelopen maandagavond besteld en had ze vandaag al in huis.Aangepast door Rolla; 05-06-2013, 20:00.Laat een reactie achter:
-
-
-
is dit een soort kakstoel voor kindjes inte zetten
Laat een reactie achter:
-
-
Zakje brasemlokvoer, hengelbeschermdop (voor de achterkant te beschermen) 3 zakjes haakjes van korum, 2 pakketjes ringetjes van Piet Vogel, maden en topelastiek.Laat een reactie achter:
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Laat een reactie achter: