Je nieuwe aankopen
Collapse
X
-
en hij is binnen en heb er gisteren mijn eerste sessie op gevist, wat een heerlijke stoel.. nu nog sparen voor de acc..... -
Goed bezig !! begin volgende week 2 Pula Kits van Preston die binnen komen, ga ik voorzien van 13H en 15H holow elastiek.Heb vandaag 2 topsets van zwarte en 1 van grijze Hydrolastic voorzien.
Ook alle 3 topsetten voorzien van het Maver Easy Flow Bung systeem.
Binnenkort eens gaan proberen op het Mun of zo.
http://www.youtube.com/watch?v=xxSHM5NAIXsLaat een reactie achter:
-
Heb vandaag 2 topsets van zwarte en 1 van grijze Hydrolastic voorzien.
Ook alle 3 topsetten voorzien van het Maver Easy Flow Bung systeem.
Binnenkort eens gaan proberen op het Mun of zo.
Laat een reactie achter:
-
Je kunt natuurlijk speciale haken gebruiken die duurder zijn maar ook daarin verschillen de prijzen toch vaak wel flink.
Vandaar dat ik ze meestal even over de grens kopen en dat scheelt dan vaak de helft of meer.
Maar die krimpkous is wel stinkend duur.
Ik koop dat dus zelf gewoon per meter, eerst hadden ze het in alle kleuren maar nu alleen nog in het zwart.
krimpkous wat krimpt van 1,6 naar 0,8 kost in stukken van 0,5m 75 cent en op een rol van 17m kost het 15 euro.
Het is er ook in 6 verschillende kleuren van 0,5m en dan heb je dus 3m voor €. 2,95
suc6
GerritLaat een reactie achter:
-
ik denk dat het verschil niet zo heel veel zal zijn,maar gemak dient de mens,en al dat gepriegel,ik koop ze ook kant en klaar,gister mijn cupkit binnen gekregen van raven,maar krijg je alleen 3hengelstukken voor 28 euro,met verzendkosten,ik bellen,vraag waar de cuppies zijn,oh die moest ik nog eens apart bestellen,maar hoe het er staat lijkt het dat alles in een zou zijn.maar goed.
groet jeanLaat een reactie achter:
-
Dan zal ik een te duur adres denk ik.
haakjes zitten er 10 in voor €2,95 maakt 29,5 per stuk.
Onderlijn 150m voor €7,95, als ik daar 300 halve meters uit haal om te knopen is dat 2,65 cent per halve meter.
Krimpkous zijn 8 staafjes, kan er 4 uit een staafje halen, maakt €4,95 /32 is 15,4 cent
opgeteld, 47,65 cent per gemaakte onderlijn.
Guru 4inch method hair rigs 8stuks kant en klaar kosten 2,95. is 36,8 cent per onderlijn.
Kan hier en daar nog wel wat smokkelen, maar ben er wel uit voor mezelf.
Groet Egbert.Laat een reactie achter:
-
Verklaar? want ik kan me haast niet voorstellen dat kant en klaar goedkoper is dan zelf knopen
pakje met 25 haakjes van 3,75 euro, klosje lijn 150m voor 7 euro en een meter krimpkous (zwart) voor 1,50.
Voor hetzelfde geld koop je 2 pakjes voor geknoopte onderlijnen lijkt me zo.
suc6
-
Mijn nieuwste aanwisten van afgelopen vrijdag en vandaag:
150 meter Shimano Catana 0.22 mm nylon
Korum Running Rig Kit
Gamakatsu LS-2210S maat 8 haken (bled)
Gamakatsu LS-2033F maat 8 haken (oog)
2x Matrix 60 grams korf
3x Matrix 80 grams korfLaat een reactie achter:
-
Super G-line van Gamakatsu, met Korum Xpert power haak nr12.
Ik gebruik dan nog de krimpkous van Korda, 1mm clear.Laat een reactie achter:
-
Ik heb nylonlijn, haken en krimpkous gekocht, om zelf onderlijnen te maken.
Ben er wel al achter dat het duurder is dan de kant en klare onderlijnen van Guru.Laat een reactie achter:
-
Ik denk dat je de laatste 2 (vissen en vangen) nog maar even over moet slaan want zo eenvoudig is het 1e (het werpen) nog niet zonder dat telkens je haakje ergens in het gras hangt.
Ik ben begonnen met eerst alleen de lijn en daar mee werpen, toen met de voorslag er aan met een rood stukje breigaren er aan en kan je vertellen dat je zelfs dan nog regelmatig je stukje wol kwijt bent en toen die bleef zitten pas met een haakje er aan (en alsnog was ik regelmatig mijn vlieg kwijt)
Dus ook handig om meteen te leren hoe je vliegen moet knopen want als je ze steeds moet kopen en ze zitten steeds ergens in het gras dan is de lol er snel af.
suc6
-
Ben pas begonnen met vliegvissen... dus een vliegvis setje gekocht
Albatros SF #4/5 hengel met een #4 lijn.
Okuma #2/3 reel. De lijn past hier mooi op, en de reel wordt toch alleen maar gebruikt voor opslag van lijn...
Binnenkort de eerst les in werpen, vissen en vangen... ben benieuwd...Laat een reactie achter:
Webbies Forumindex Footer
Collapse
Laat een reactie achter: