hou je ook van blauwtjes op lopen dan ~0 ~0 ~0 ~0
Met welke bekende nederlander zou jij een dagje willen vissen??....
Collapse
X
-
-
Voor blauwtjes ben ik helaas niet vatbaar, ben daarvoor veel te lief :echtniet: :echtniet: :echtniet:
:kissy:
:mepper: :mepper: :mepper:
Reageer
-
Die blauwtjes daar ben ik helaaaas vreselijk aan gewend geraakt !@#$ !@#$ !@#$
Maar ik wil alleen maar een dagje met haar vissen hoor :soppy: :soppy: :soppy: (zucht, droom) ik hoef nou ook weer niet direct een vaste relatie...... :engeltje: :engeltje:
Maar als ze wist hoe lief IK ben.....
Maar goed: WIE HEEFT HAAR NUMMER !!!!!!! voor mij??????ryby ryby ryby i duzo rybReageer
-
-
-
Speciaal voor jullie Broess en Dijkstra, en waarschijnlijk voor alle forumgebruikers behalve de twee dames. !!!!
Ik heb ze gevonden.
~0 ~z~ :joehoe: :blooz:

Reageer
-
De ideale schoondochter. Ik heb mijn jongens al op pas gestuurd. Met een bos rozen en een emmertje van mijn beste lokvoer. Anders vang je haar nooit. #)Mvrgr,
Theo de Kreij.
Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
www.peche-tackle-europe.comReageer
-
-
hahahah, ik lag serieus in een deukOorspronkelijk geplaatst door Theo de Kreij
De ideale schoondochter. Ik heb mijn jongens al op pas gestuurd. Met een bos rozen en een emmertje van mijn beste lokvoer. Anders vang je haar nooit. #)
Reageer
-
Anja, hoe kan jij weten dat ik alleen lief ben als ik slaap..... :? :? Tenzij jij doet of je van vissen houdt en in werkelijkheid mijn zus Anja bent , maar dat hoop ik echt niet :devil: :devil:
Eduard: ook als ze me zus niet is, hoeft ze zich geen zorgen te maken, want ik wil Anja niet (met alle respect voor Anja, als ze me zus echt niet is), maar dan zou joyce :soppy: :soppy: :soppy: zich zorgen moeten maken. Maar geloof me, als ik Joyce :soppy: :soppy: :soppy: ........... dan stop ik spontaan met duimen
Enne Theo, ik zeg het nog 1 keer IK ZAG HAAR HET EERST !@#$ !@#$ !@#$ Enne door jouw voertje heb ik geen kans meer!!!!
Na ja, dan blijf ik maar snoekies vangen............ook leuk
ryby ryby ryby i duzo rybReageer
-
Jamaar Joyce is dan ook zoooooooooo, na ja laat maar, ik ga wel dromen ~z~ ~z~ ~z~ ~z~ryby ryby ryby i duzo rybReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer