Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Als ik de hollanders een loer kan draaien zal ik het zeker niet laten. En ja, zoals frederik komt te zeggen ik ken de vijver als mijn broekzak. Zal zeker een voordeel zijn.
Ho ho Jeepee.
Bluffen is alleen toegestaan in Den Haag. Daar zijn wij zeer bedreven in. Zoals: die vijver is zo leeg gevist door de Hollanders, maar we doen niet ***lig, we laten wel een enkele voorn over voor jullie!
Ho eens even Theo,
Wij kunnen leefnetten lenen bij DLV, zogauw als die ook gevuld zijn en er zwemmen nog enkele voorns rond, dan mogen ze die pas hebben.
Ik heb nu een spulletje om je aas mee in te smeren !
Hiermee ga ik in de vakantie de kale eens mooi zijn dag mee verpesten en op 11 oktober deel ik dit uit aan de Nederlanders.
Na de wedstrijd zal ik, als ik in een goede bui ben, het geheim verklappen.
Wij als belgen hebben het voordeel dat we op de vijver nog eens een oefensessie kunnen houden, dus pas maar op of jullie leefnetten worden niet eens nat
Heb juist het netje van HOETMER geleend waar hij de brasem mee vangt op de Vinkeveense plassen, daar kunnen jullie allemaal in. En België wint grandioos.
In mijn net zal die dag, met al die brasem, geen Belg meer passen! Wij hebben 1 groot voordeel. Wij komen naar Belgie zonder al te hooggespannen verwachtingen, als underdog dus, terwijl jullie wel moeten winnen. Daar maken wij ernstig misbruik van!
Reageer