WIE HET BESTE KAN LIEGEN

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1498
    • haacht

Gisteren zat ik op de vaart te vissen op karper. Passeerde een vrachtschip en die nam natuurlijk mijn lijn mee.
    Ik kreeg em maar moeilijk geschept dus heb ik em maar zo op de kant getrokken. Ik heb die mensen natuurlijk
    laten gaan, maar dat schip staat nu bij mij in de achtertuin.
    Gevangen is gevangen.
    En voor er commentaar op komt, ik heb em niet levend vervoerd, eerst een tik op de kop gegeven.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• john van den broek
      Specimen Hunter
      • 30-03-2003
      • 1089
      • Venray

Daar moet je mee opletten Warhead !
      Ik heb dat ook een keer gedaan, voor je het weet hebben ze een kanaal naar je achtertuin gegraven en is de boot verdwenen.
      Nu komen er allemaal vrachtschepen langs mijn achterraam !
      En net of het afgesproken werk is, ze toeteren altijd heel luidruchtig op het moment dat ze mijn raam passeren, probeer dan maar eens rustig iets te volgen op TV of s'nachts een oog dicht te doen.
      Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• lex

Dat valt nog mee john.....Als je echt pech hebt dan ligt je schuur met je fiets erin aan de andere kant van het kanaal. Dan moet je eerst een kolere eind lopen naar de brug.......... brug over................... terug wandelen naar je schuur. Kom je daar aan na een half uur............shit!!!!..........fietssleutel vergeten. Weer helemaal terug naar de brug lopen............ over de brug.......terug naar huis. Thuis aangekomen bij de achterdeur.........sleutels zitten op de schuurdeur............terug naar de brug........over de brug...........teruglopen naar de schuur enz. enz. enz.

Reageer

• Theo van Berner

whahahahahahaha, die Lex. Echt weer iets voor een Tilburger. Had dan effe de staf van Mozes geleend! :innocent: :innocent: :devil:

Reageer

• warhead
            Specimen Hunter
            • 27-09-2003
            • 1498
            • haacht

Dju, vannacht twee mannen men boot komen stelen.
            Dat is de laatste keer dat ik hier nog over mijn vangsten vertel. O wee als ik hem bij iemand van jullie moest vinden. Mijn naam staat er in gegraveerd.
            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• lex

Dan hebben die kl**tzakken waarschijnlijk ook mijn fiets gejat!!!!!!

Reageer

• john van den broek
                Specimen Hunter
                • 30-03-2003
                • 1089
                • Venray

Als diefstal weer de kop op begint te steken, dan is dat ook de verklaring waarom ik zaterdag zo weinig gevangen heb.

Ze hebben mijn visjes gejat !!!
                Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• jagt

hoy
                  Staat je naam mischien naast het kruisje in de rand van de boot waar je de
                  vorige keer zoveel vis hebt gevangen .
                  !@#$

Reageer

• Frederik
                    Specimen Hunter
                    • 05-01-2005
                    • 1734

Dan zijn ze ook met die boot langs De Vliet gevaren daar was al de vis weg, nu weet ik waarom wij geen vis gevangen hebben, dat was de laatste keer dat het hengelwater bekend gemaakt wordt op het Forum.

Reageer

• john van den broek
                      Specimen Hunter
                      • 30-03-2003
                      • 1089
                      • Venray

Whahahahahahaha

Ik had al zo'n reactie van iemand van de forumvrienden verwacht.
                      Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• Frederik
                        Specimen Hunter
                        • 05-01-2005
                        • 1734

En dan nog van een Maffe Belg.

Reageer

• minimus
                          Specimen Hunter
                          • 19-03-2003
                          • 1203
                          • Tilburg

Oorspronkelijk geplaatst door Theo van Berner

whahahahahahaha, die Lex. Echt weer iets voor een Tilburger. Had dan effe de staf van Mozes geleend! :innocent: :innocent: :devil:
                          Ho, Ho Zoetermeerse visfreak, knoop het even in je oren "TILBURG RULES" Daar kom je in 2004 wel achter met de
                          wedstrijden van HSC de Forumvrienden. Lex 1 en Minimus 2 (het kan als de wind goed staat ook andersom zijn)
                          Het zal waarschijnlijk een kopvoornneuslengte verschillen. Het is voor de rest de vraag wie er derde wordt !!!
                          As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

Reageer

• john van den broek
                            Specimen Hunter
                            • 30-03-2003
                            • 1089
                            • Venray

Ho ho ho Minimus,

Theo en ik hebben al afgesproken om eerste en tweede te worden, de derde plaats daar moet je maar even met Lex om loten, verder in de eerste ledenvergadering wil ik voorstellen om een troostprijs in te voeren voor diegene die als laatste weet te eindigen. Is zo vervelend voor kale dwaas om met lege handen naar huis te gaan na de prijsuitreiking.
                            Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• kaledwaas

je zal van goede huize moeten komen om mij van mijn troon af te stoten johnnieboy....in belgie was ik ook al je meerdere..en volgend jaar ga ik helemaal knallen...moet tenslotte mijn titel van dit jaar verdedigen die ik 16 november naar Den Haag ga halen

Reageer

• Frederik
                                Specimen Hunter
                                • 05-01-2005
                                • 1734

hey boys,

Vergeet die maffe Belg niet die voor de laatste plaats gaat !!!!!!!!!

Voor jullie je bezinnen ga ik die laatste plaats winnen en daar is niets tegen te beginnen!!!!!!!!!
                                ~z~ ~z~ ~z~ ~z~ ~z~ ~z~ ~z~
                                ke: :clap: :clap: :clap: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon:

[Gewijzigd door Frederik op 10-24-03 at 07:24 AM]

Reageer

Working...