Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik denk dat het deel van de strategie van die kale is, hij wint een wedstrijd en vervolgens op elk water waar jullie vervolgens moeten gaan vissen sodemieterd hij daar iets in het water, zodat de vissen er als een hazewind tussenuit gaan.
Zo blijft hij nu al drie wedstrijden op rij op 1 staan !
John, ik denk dat je gelijk hebt. Wat hij niet weet is dat hij de volgende is die het water in gaat En dan ga ik winnen, want ik vis hem weer op. In 1 klap 80 kilo schoon aan de haak. !@#$
ik ben nu aant vissen met een laptop op mijn schoot in de Caraiben , mijn toetsenbord is een beetje bevochtig maar sja, je moet er iets voor over hebbe
5 minuten geleden een hondshaai gehaakt vanop mijn surfplank
%)
[Gewijzigd door Hyperke op 11-02-03 at 01:25 PM]
wat is het verschil tussen een TV en een microgolfoven ?
ik heb gehoord dat de kale heeft gewonnen door een pos in zijn thermosfles te steken ... hou hem maar goed in het oog want hij gebruikt soms ook een dieptemeter en een brasemharpoen
ik heb gehoord dat de kale heeft gewonnen door een pos in zijn thermosfles te steken ... hou hem maar goed in het oog want hij gebruikt soms ook een dieptemeter en een brasemharpoen
Robson.........IK NEEM JOU NOOIT MEER IN VERTROUWEN
Iemand zebravlees nodig? Zeer lekker, gewoon klaarmaken zoals gebraad.
Ons kat kwam deze morgen af met ene. Doodgebeten in de nek en onze vriezer zit al vol.
Ik vraag mij wel af waar ze dat beest vandaan haalt. Misschien is iemand zijn huiszebra kwijt? En nee ik betaal geen vergoeding.
om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
Reageer