WIE HET BESTE KAN LIEGEN

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • sven
    Met enige kennis...
    • 17-10-2003
    • 396
    • Venlo

Ik...ik..kon mezelf niet bedwingen...dat was ik niet...........

stoute sven!

:neenee: :neenee: :neenee: :neenee: :hammerhead: :hammerhead:

[Gewijzigd door sven op 11-20-03 at 11:05 PM]
    groeten sven

Reageer

• sven
      Met enige kennis...
      • 17-10-2003
      • 396
      • Venlo

Kan ik nu het beste liegen?????
      groeten sven

Reageer

• lex

Jongens Jongens Jongens :echtniet: :echtniet: :echtniet:.....................................

Moet ik julie nu elke keer tot de orde roepen???

Moet ik julie nu elke keer vertellen hoe het zit???? !@#$ !@#$

Het enige dat je met ratten kunt vangen zijn Kwinzels en Spoenken.

Reageer

• sven
          Met enige kennis...
          • 17-10-2003
          • 396
          • Venlo

o.k. dussssssssssss.......sven gaat morgen kwinzelen en spoenken met ratten aan de maas!!

'k laat wel horen hoe het ging
          groeten sven

Reageer

• Frederik
            Specimen Hunter
            • 05-01-2005
            • 1734

Ik heb het gedaan met katten, dus verkeerd ingelicht of begrepen wist niet dat het ratten waren.

Sorry zal het altijd blijven doen.

Reageer

• sven
              Met enige kennis...
              • 17-10-2003
              • 396
              • Venlo

Hallo Frederik,
              Dat van die katten had je meteen moeten zeggen,daar hebben we er ook nog 2 van rondlopen hier.
              Maak jij ze dood aan de waterkant? zo ja waarmee?
              Ze hebben 9 levens,dus eenmaal in het water worden ze weer actief denk ik.
              Goed voor spoenken dus!!
              groeten sven

Reageer

• kaledwaas

katten kan je het beste gebruiken als levend aas dus niet eerst doden.....let er wel op dat ze hun anti-vlooienbandje af hebben gedaan...daar slaan de spoenken en kwinzels van op de vlucht is mijn ervaring

vreemd genoeg de vlooien niet dus hadden ze het beter anti-spoenk of anti-kwinzelbandjes kunnen noemen

Reageer

• sven
                  Met enige kennis...
                  • 17-10-2003
                  • 396
                  • Venlo

Eigenlijk is me dat met die katten te veel geslouw en gedoe, ik breng ze wel naar de chinees.
                  Die mannen maken daar lekkere koe lo yuk,of babi pangang van.

Als ik er zo over nadenk zijn wij eigenlijk de spoenken en kwinzels!(behalve ik dan,want ik lust geen koe lo yuk en babi pangang)
                  :eat: :eat:
                  groeten sven

Reageer

• lex

Met katten is idd goed op spoenken en kwinzels te vissen.
                    Let er idd wel op dat het vlooienbandje eraf is!!!Een rat heeft dat immers ook niet.

Levend zijn ze het beste te vissen met een takel............dus hol open door de staart omhoog te trekken en de takel erin penetreren. Let wel op het werpgewicht van je hengel.

Een dobbertje van 1 gram volstaat meestal wel voor een goede beetregistratie.
                    Het uitloden van het geheel is per kat verschillend. Bekijk dat dus aan de waterkant.

Er staat nergens in de vergunningen dat je niet met katten mag vissen dus daar kunnen ze je niet op pakken.
                    Greenpeace kan ook niet komen zeuren want je maakt er immers geen bontjas van.

Ook is het heel goed mogelijk de katten van te voren een aantal dagen te flavouren.
                    Doe dit volgens hetzelfde principe als een kalkoen maar wel voorzichtig!!!anders loopt ie heel snel weer leeg.

Een hitsige kat is het beste aas van allemaal. Door de geur die het beestje afscheid worden vooral de Kwinzels helemaal gek.

Succes zou ik zeggen

Reageer

• sven
                      Met enige kennis...
                      • 17-10-2003
                      • 396
                      • Venlo

Ik heb dat met hitsige poezen! ke: :dancer: :dancer: :dancer: :joehoe: :lijpo: :snog: :blooz:
                      groeten sven

Reageer

• sven
                        Met enige kennis...
                        • 17-10-2003
                        • 396
                        • Venlo

Hier ben ik de vriendin van sven Hij liet me dit topic zien en ik moest wel eventjes goed lachen om jullie fantasie.

Alleen heb ik een beter ideetje met lok"dier"voer: Sven's parkieten Ze hebben mooie kleurtjes dus vallen goed op in het water....lijkt mij dat daar wel snoeken opaf komen . Dood maken van te voren lijkt me niets want hoe meer ze bewegen hoe groter de kans is dat er een dikke grote roofvis op af komt lijkt mij

En van mijn ratten en katten kan hij dan afblijven !@#$ !@#$

Hij gaat zo ook weer vissen trouwens en vroeg net of hij de hond mee zou nemen maar naar dit verhaal zeg ik dat hij maar de hond thuis moet laten....zo ik ga ff zijn parkietjes inpakken alvast

(hij weet niet dat ik dit schreef)
                        groeten sven

Reageer

• Frederik
                          Specimen Hunter
                          • 05-01-2005
                          • 1734

Hoi Sven en hoe was de vangst?

Indien niet goed moet je de volgende keer eens proberen met slissers.

Reageer

• sven
                            Met enige kennis...
                            • 17-10-2003
                            • 396
                            • Venlo

het is nu 11.43 uur,en ga ff vissen aan de maas,zal vanavond laten weten hoeveel spoenk ik heb gevangen!

groeten sven
                            groeten sven

Reageer

• Frederik
                              Specimen Hunter
                              • 05-01-2005
                              • 1734

Hoi Sven als je niet moest weten wat Slissers zijn dat zijn koppen van soldatenpissers.

Reageer

• Janneman

Neeneenee, hitsige poezen jagen dan juist op spoenken en kwinzels!!! En hij zwemt doodleuk door het water waardoor jouw 1 gramsdobber voortdurend onder water blijft

Parkieten blijven vliegen hoor, als ze nog leven! Dan heb je een "luchtdobber" nodig. Gaat die omhoog, dan heb je een vliegende spoenk aan de haak

Reageer

Working...