WIE HET BESTE KAN LIEGEN

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lex

Ahaaaa!!!!!.........een soort vliegvissen dus.........

Reageer

• sven
      Met enige kennis...
      • 17-10-2003
      • 396
      • Venlo

Jongens,
      Ten eerste zegt een dobber etc. mij niets.Ik kan alleen een beetje feederen.
      Eenmaal aan de waterkant aangekomen was het nog een heel gedoe om die kat in het korfje te proppen!!
      Heb ook een spinhengel gebruikt om met ratten te verticalen!Het lukte echter voor geen meter.
      In de maas zwemmen geen spoenken en kwinzels!
      Die komen volgens mij alleen in Belgie voor! :clap: :clap:
      Frederik,vertel mij es waar ik die slissers kan kopen,hier in venlo bij de hengelsportwinkel
      keken ze als een botsauto toen ik er om vroeg!

groet sven
      groeten sven

Reageer

• kaledwaas

Sven

in nederland zijn wel degelijk Spoenken en Kwinzels te vangen...maar met een feederhengel maak je geen kans....daar weet lex alles van..die zit nu met de Ugly Stick van Sjeekspier in het wilhelminakanaal te peuteren ( daar zitten nog enkele Kwinzels en Spoenken)

dus Sven vraag aan sinterklaas een flinke zware pook van rond de 50 LB. dan maak je zeker een kans

Reageer

• sven
          Met enige kennis...
          • 17-10-2003
          • 396
          • Venlo

Peuteren met een Ugly Stick?!
          Dat zijn toch hengels met van die katrollen aan elk oog?
          Ik dacht dat die gemaakt waren voor verhuizingen enzo.
          Ooit heb ik es gezien dat ze daarmee een piano omhoogtakelden in een flatgebouw omdat de piano niet in de lift pastte!

Dan zal ik vanavond maar eens een lekkere dikke wortel klaarleggen voor de sint, hoewel de sint die ik ken komkommers ook wel lekker vindt.

:hahaha: :hahaha: :dancer: :dancer:

groet sven
          groeten sven

Reageer

• sven
            Met enige kennis...
            • 17-10-2003
            • 396
            • Venlo

Oorspronkelijk geplaatst door Frederik

Hoi Sven en hoe was de vangst?

Indien niet goed moet je de volgende keer eens proberen met slissers.
            Ik was vergeten de vlooienbandjes af te doen,en via kaledwaas hoorde ik dat ik met een feeder geen spoenk of kwinzel kan vangen.
            Een Ugly Stick van sjeekspier schijnt het juiste model hengel hiervoor te zijn.
            Als je het mij vraagt is het ook niet echt de tijd van het jaar....

groet sven
            groeten sven

Reageer

• warhead
              Specimen Hunter
              • 27-09-2003
              • 1498
              • haacht

Ik zoek nog knappe meiskes om mee te spelen in mijn erotische film: lord of the strings.
              Sven, misschien iets voor uw vriendin. Geïnteresseerden zullen persoonlijk door mij gescreend worden.
              om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
              trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• sven
                Met enige kennis...
                • 17-10-2003
                • 396
                • Venlo

Volgens mij is dit een item voor de topic "sex met vissen".
                Ik zal haar wel es vragen,maar ze ze heeft al een lord of the strings,dus veel hoop heb ik niet voor je.
                En die natuurfilms..............die maken we zelf (@) (@) (@)

groet steven spielberg
                groeten sven

Reageer

• Frederik
                  Specimen Hunter
                  • 05-01-2005
                  • 1734

Oorspronkelijk geplaatst door sven

Frederik,vertel mij es waar ik die slissers kan kopen,hier in venlo bij de hengelsportwinkel
                  keken ze als een botsauto toen ik er om vroeg!

groet sven
                  Volgens mij zal je die moeten bestellen bij het Nederlands leger Sven.

Reageer

• sven
                    Met enige kennis...
                    • 17-10-2003
                    • 396
                    • Venlo

Hallo Frederik,

Heb gisteren een order geplaatst bij de landmacht(die van de marine waren duurder).
                    Maar ze zochten nog vrijwilligers die de kop van hun pisser af wilden staan!
                    Dat kan dus nog even duren.Als ik ze heb laat ik wel wat weten.

Ze hebben wel gezegd dat die van de speciale eenheden het beste waren(die zijn kleiner).
                    Maar die kostten meteen het dubbele!

:dancer: :nuts:
                    groeten sven

Reageer

• kaledwaas

ik heb gister op bernisse zitten vissen en ving daar een zoetwaterkonijn..en die beesten zijn lelijk joh...(lijken een beetje op W.A.) zijn levensgevaarlijk..Theo van Berner en ikke hadden moeite dat kreng in bedwang te houden. ik heb toch het vermoeden dat het stiekum familie is van een kwinzel of spoenk...

Reageer

• sven
                        Met enige kennis...
                        • 17-10-2003
                        • 396
                        • Venlo

Hallo Rob,

Jij als sportvisser zou moeten weten dat je zoetwaterkonijnen alleen met dynamiet-staven
                        mag bevissen,gewoon omdat ze zo gevaarlijk zijn.Je neemt een staaf,steekt hem aan,en gooit hem in het water.Na de explosie komen de zoetwaterkonijnen dan gewoon bovendrijven.
                        Je speelt echt met vuur als je het op de traditionele manier doet.Je moet weten dat er al aardig wat vissers zijn omgekomen aan de waterkant door aggressieve mannetjeszoetwaterkonijnen.
                        In de volksmond worden ze ook wel staffordshire-bullrabbits genoemd.

groeten van een heel serieuze en bezorgde sven ~0 ~0 ~0 ~0
                        groeten sven

Reageer

• sven
                          Met enige kennis...
                          • 17-10-2003
                          • 396
                          • Venlo

en voordat ik het vergeet te zeggen,PAS OP voor de belgische variant.
                          Deze schijnt het vooral gemunt te hebben op mannelijke vissers,voordat ze hun prooi verslinden willen ze 'm nog wel es sexueel misbruiken vooraf! DUS BEN GEWAARSCHUWD!!

groeten van een nog bezorgdere sven :uh: :uh: :aargh: :drop:
                          groeten sven

Reageer

• kaledwaas

dat verklaard een hoop..nu weet ik gelijk waarom de meeste belgische vissers gebukt lopen...ze hopen op een G**L zoetwaterkonijn

Reageer

• sven
                              Met enige kennis...
                              • 17-10-2003
                              • 396
                              • Venlo

Is je al es opgevallen dat ze ook altijd zittend plassen?!

groten sven :hahaha: :hahaha: :dancer: :dancer: :dancer: :clap:
                              groeten sven

Reageer

• kaledwaas

yep..maar hun excuus is dan dat ze niet zwaar mogen tillen

Reageer

Working...