spui hier al uw gal omtrent de topicverziekers

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lolo
    Geniet maar niet met mate
    • 01-05-2003
    • 3873
    • Weesp

Men vergeet dat iedereen maar dan ook iedereen vissen heeft geleerd .
    Het zij de info van het forum of van je opa of wie dan ook .
    Domme vragen bestaan ook niet domme antwoorden wel.
    Groetjes
    Johnny

Match
    Feeder
    Stok

Reageer

• The Frisian Viking
      NHSF Erelid
      • 27-06-2006
      • 5454
      • Feânwalden

voor mij mag er wel een slotje op hoor
      Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• jeroenk
        zolang er geen ijs ligt..
        • 27-12-2005
        • 1490
        • Oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door lolo
        Domme vragen bestaan ook niet domme antwoorden wel.
        jah en hier komt er zo'n een:
        Oorspronkelijk geplaatst door The Frisian Viking
        voor mij mag er wel een slotje op hoor
        Dit vind ik ook zo'n manier van discuseren zonder te luisteren: waarom bepaal jij voor een ander dat er niet meer gereageerd mag worden ???
        Zo kun je dus een topic verkl#ten...........

Reageer

• Forummanager
          Visserslatijn Nederland
          • 30-12-2001
          • 12135
          • Albrandswaard

@Frisian Viking

Met alle respect...
          Leg nou eens uit waarom je deze 'losse opmerking' neerzet.
          Voegt dit nu iets toe? Wat vind je nu echt? Maar vooral; waarom?
          Visserslatijn Nederland
          http://www.visserslatijn.nl
          Sinds 1997...

Nationaal HengelSportForum
          http://www.hengelsportforum.nl
          Sinds 2001...

Reageer

• Quido
            pink floyd

• 30-10-2007
            • 1509
            • Winschoten

Waarom is het zo'n ramp om onderwerpen weer opnieuw aan te halen? Bijvoorbeeld zoals jij de Casters aanhaald. Ik hoor aan het water zat keren mensen die het forum hebben ontdekt, er beter van worden in hun hobby, en graag ergens over zouden discuseren. Hun probleem is echter dat wanneer ze een vraag stellen ze iedere keer weer lezen "zoek het maar op, is al over geschreven". Dat ontmoedigd mensen om verder te gaan op het forum. Het demotiveert enorm.
            Heb jij dan liever dat we van het forum een eenvoudige database maken? Het moet juist een kenniscentrum zijn waar iedereen uit kan putten en zijn problemen op tafel kan leggen, waar ze vervolgens dan nuttige antwoorden op krijgen. Zelfs al zijn die al vele malen eerder beantwoord.
            helemaal mee eens..
            groeten quido

http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

Reageer

• Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

Lolo domme vragen bestaan niet maar domme antwoorden wel, leuke dooddoener zal ik er ééntje tussen plaatsen; domme vragen bestaan niet domme vragenstellers wel.
              Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

die vind ik mooier douwe.

ik vind het nog dommer als ze na een vraag nooit meer te zien zijn,zich niet voorstellen,halve pagina's vol tikken met argumenten.

ach de jeugd met domme vragen,ik weet het niet of die domme vragen altijd bij de jeugd vandaan komen.

ik weet wel dat de jeugd makkelijk 1000smsjes in een maand eruit gooit ,en de zoefunctie kennen ze niet vinden,ik zit regelmatig terug te zoeken.
                het enige jammere is dat ik niet zo ver terug kan,in de voor en door de visser collectie van janb kan ik terug naar 1975 prachtig man.

dus om nou ineens 4x14 aan te vallen vind ik wat overdreven.

Reageer

• 4x14
                  Banned

• 10-12-2006
                  • 849
                  • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door Master
                  Ik krijg sterk het vermoeden dat jij er ook zat te vissen.
                  Hoi Master,

Nee hoor, ik vis niet in Limburg. Als ik een wedstrijd heb en het loopt een beetje dan moet je het na de wedstrijd vragen, maar vang ik geen drol dan kun je komen hoor en als ik het weet geef ik antwoord op je vraag. Want ik heb geen geheimen.

Die topics over die casters met een smaakje... daar zijn er in een paar weken wel 100 van bij wijze van spreken. Dan kun je het toch gewoon opzoeken ? En als je dan nog een vraag hebt over bijvoorbeeld de hoeveelheid flavour die je moet gebruiken, ja wie houd je dan tegen om te posten. Maar 100 keer het zelfde onderwerp...

En domme vragen bestaan zeker, als die vorige week ook al gesteld zijn en gewoon onder jouw topic staan.... Ja, dat vind ik DOM.

Reageer

• Ivo-69
                    Noob

• 12-04-2008
                    • 166
                    • Zuidland

Ik vind dat je wel erg hoog van de toren blaast 4x14, omdat jij dus alles weet wat je wil weten is de rest van de nieuwe forumbezoekers maar een achterlijk zooitje die domme vragen stelt. Als er bijvoorbeeld een vraag over JVS wordt gestelt zit jij er met je grote mond gelijk bovenop om toch maar vooral geen JVS te kopen maar een rive met dikke poten ook niet want dat staat lomp. Overal torpedeer je de vragenstellers je kijkt niet verder dan je neus lang is, want lang niet iedere forumbezoeker heeft geld genoeg voor een rivestation of een maver vaste stok. En dat durven ze dan niet te zeggen omdat oa jij zo enorm stellig overkomt dat het bagger is wat ze willen kopen en nog maar even moeten doorsparen. Op dfie manier laat jij de mensen niet in hun waarde en dat is verrekte jammer en bovenal erg LOMP.
                    Kijk ik om me heen, sta ik midden in het leven

Reageer

• Jakob
                      <*{{{{><(

• 06-03-2007
                      • 1870
                      • Staphorst

.lang niet iedere forumbezoeker heeft geld genoeg voor een rivestation of een maver vaste stok.

Ivo, daar heb je een punt, ik ken ook mensen zat die niet eens zoveel geld in hun spullen willen steken.
                      JE moet gewoon kijken naar de voor jou beste prijs kwailiteitverhouding.
                      Als je een steuntje zoekt en je gaat naar JVS dan krijg j een steun voor een prijs waar de gewone winkelier hem niet eens in kan kopen.
                      Ook Raven/Vlemmix heeft goede spullen en soms ook hele goeie garantie, wat denk je van een feeder die 10 jaar oud is en brak en kostenloos werd vervangen of gerepareerd. Die verhalen hoor je nooit.

Je kunt niet in een ander zijn portemonai kijken, je hoeft niet met iedere trend mee te doen, dat is een keuze.
                      Je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn, verdiep je eens in de zienswijze van een ander, dan kom je er ook nog wel eens achter dat die ander ook wel punten van gelijk heeft.
                      Als iemand het fundamenteel met mij oneens is, heb ik daar respect voor, ik heb de pest aan meelopers en mensen die met elke wind mee waaien. Ik vind het klasse als iemand voor zijn mening uit durft te komen.

Soms moet je tussen de regels lezen of het van een andere invalshoek benaderen om door te krijgen wat iemand bedoelt.
                      Laten we blij zijn dat er verschil is, anders hadden we een heel erg saai forum en allemaal dezelfde schoonmoeder.

Reageer

• 4x14
                        Banned

• 10-12-2006
                        • 849
                        • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door Ivo-69
                        Ik vind dat je wel erg hoog van de toren blaast 4x14, omdat jij dus alles weet wat je wil weten is de rest van de nieuwe forumbezoekers maar een achterlijk zooitje die domme vragen stelt. Als er bijvoorbeeld een vraag over JVS wordt gestelt zit jij er met je grote mond gelijk bovenop om toch maar vooral geen JVS te kopen maar een rive met dikke poten ook niet want dat staat lomp. Overal torpedeer je de vragenstellers je kijkt niet verder dan je neus lang is, want lang niet iedere forumbezoeker heeft geld genoeg voor een rivestation of een maver vaste stok. En dat durven ze dan niet te zeggen omdat oa jij zo enorm stellig overkomt dat het bagger is wat ze willen kopen en nog maar even moeten doorsparen. Op die manier laat jij de mensen niet in hun waarde en dat is verrekte jammer en bovenal erg LOMP.
                        Ik weet heus niet alles wat ik wil weten hoor Antoinette. En inderdaad zit ik er meteen bovenop als er iets over JVS wordt gevraagd, waarom doe ik dat ? Heel simpel, voor een paar tientjes meer heb je iets waar je jaren langer mee doet dan dat met wat ze eerst wilden kopen. En ik geef gewoon mijn mening en dat mag in Nederland. Net zoals met zo'n Rive kist, gewoon een verkooptruc en dat vind ik lomp ja.

Als iemand dat spul koopt vind ik het best hoor, wat interesseert mij het nou of iemand z'n hengel breekt omdat die van mindere kwaliteit is ? Of dat die door z'n plateau heen zakt omdat die een paar tientjes goedkoper uit was.
                        Moet diegene allemaal zelf weten, maar ik zeg wat ik vind en dan mag jij dat lomp vinden. Prachtig !

Reageer

• Douwe
                          NHSF lid van verdienste
                          • 01-07-2006
                          • 3136
                          • Leeuwarden

Verwarrend hoor Ivo lijkt mij mannelijk Antoinette lijkt mij vrouwelijk.
                          Of is het een afleidingsmanoeuvre?

Vreemd blijft het.
                          Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Ivo-69
                            Ik vind dat je wel erg hoog van de toren blaast 4x14, omdat jij dus alles weet wat je wil weten is de rest van de nieuwe forumbezoekers maar een achterlijk zooitje die domme vragen stelt. Als er bijvoorbeeld een vraag over JVS wordt gestelt zit jij er met je grote mond gelijk bovenop om toch maar vooral geen JVS te kopen maar een rive met dikke poten ook niet want dat staat lomp. Overal torpedeer je de vragenstellers je kijkt niet verder dan je neus lang is, want lang niet iedere forumbezoeker heeft geld genoeg voor een rivestation of een maver vaste stok. En dat durven ze dan niet te zeggen omdat oa jij zo enorm stellig overkomt dat het bagger is wat ze willen kopen en nog maar even moeten doorsparen. Op dfie manier laat jij de mensen niet in hun waarde en dat is verrekte jammer en bovenal erg LOMP.

ik vind jou ook wel aardig hoog van de toren blazen

jvs is geen super merk en even zo goed als men voor de 100e keer mag vragen of dit een goed merk is mag men een negatieve ervaring voor de 100e keer melden.

rive met 36mm staat lomp ja dat zij ik ook,mag dat niet van jou ja.

er word alleen gezegd dat men het niet mooi vind,niet dat je het niet mag kopen toch.

ik vind niet dat hij iets verkeerd zegt.

jij zou zelf ook wel eens een beetje genuanceerder kunnen reageren tegen een 16 jarige.

daarom is het belangrijk dat men zich voorstelt(niet dat de meeste hier ze dan even goed even gedag zeggen)

maar dan kan zo'n ouwe verschrikkelijk geroutineerde visser als ivo soixante neuf ook bij zich zelf afvragen ga ik nou keihard in discussie met een (zeer goed vissend)jeugdige visser.

ohja als je echt lang genoeg hebt doorgespaard moet je nog geen maver kopen ,dit om verwarringen te voorkomen.

Reageer

• lolo
                              Geniet maar niet met mate
                              • 01-05-2003
                              • 3873
                              • Weesp

En domme vragen bestaan zeker, als die vorige week ook al gesteld zijn en gewoon onder jouw topic staan.... Ja, dat vind ik DOM
                              Ik ben blij dat jij als 16 jarige de wijsheid bezit ,vraag me dan wel af waarom je op een forum als dit zit ? om 100 keer te zeggen dat jvs niet deugd ?Of omdat je het leuk vind om achter iedereen aan te hobbelen?
                              We zijn niet zo slim als jij en vragen doen we maar niet meer je bent zo perfect echt waar, jij bent het een topper een klasse gozer met veel inzicht.
                              Wellicht dat er mensen zijn die niet zo goed met een pc of hengel om kunnen gaan ,en iets niet lukt met op zoeken en vandaar maar vragen .
                              Denk eens verder dan je neus lang is dan eens te denken ach wat een domme vraag .
                              Als leraar krijg je elk jaar de zelfde vragen en smoezen , nu zeg de leraar sukkel weet je dat dan niet wat een domme vraag staat in je boekje!!!! Hopelijk snap je mij vergelijking .
                              Groetjes
                              Johnny

Match
                              Feeder
                              Stok

Reageer

• 4x14
                                Banned

• 10-12-2006
                                • 849
                                • Brielle

@ Lolo, hoor je mij zeggen dat ik goed ben ? Dat maak jij er van, en ik wil graag zoveel mogelijk weten over mijn hobby. En ja, mij is geleerd dat je beter door kan sparen voor iets dat lang mee gaat ipv dat je spul van bijvoorbeeld JVS koopt. Nou heb ik ook ervaring met spullen van JVS, en die duurden niet langer dan een paar uur vissen. Achter iemand aan hobbelen is makkelijk ja, nou heb ik niet het idee dat ik dat doe want ik geef mijn eigen mening. Nou heb ik ondertussen ook wel in de gaten dat de vissers uit Limburg en omstreken wat anders denken dan de mensen uit de regio hier, kan er ook niks aan doen !
                                En ik snap jouw vergelijking ja, maar die leraar wordt voor dat lesgeven betaald en ik niet. Maar ik neem aan dat de leerling in dit geval eerst eventjes goed kijkt of het niet toevallig een bladzijde verder staat zoals het vaak het geval is over bijvoorbeeld casters een smaakje geven.

En of ik nou goed kan vissen of niet, je mag best met me in discussie gaan daar is dit topic voor. Maar om nou meteen te zeggen dat ik perfect ben en alles weet ? Dat is nou is een domme opmerking want dat kan niet.

Reageer

Working...