En 4X14 en Piet Hein zijn echt vissers waar we in de toekomst heel veel van gaan horen houd de uitslagen lijst van de bijde mannentjes maar eens in de gaten
spui hier al uw gal omtrent de topicverziekers
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
waar kan ik dat lezen dan jan.
@brielsemaasliefhebber ,wat zit jij nou te bazelen over andere tijden.
bedoel je je fox periode met karpervissen
Reageer
-
daar ben ik ook niet gelijk mee begonnen hoor met fox,daarvoor heb ik ook andere goedkopere dingen gehad.
heb in totaal 3 maal mijn karper uitrusting vernieuwd.
Maar dat zeg ik zal wel aan mij liggen,help jij die kleuters maar.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
zit niet te zeuren man ,dat weet ik toch ook niet.
ik ken jou niet voor de geest halen met een goedkope uitrusting
Reageer
-
-
Reageer
-
mag voor mij wel op slotMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
-
-
Nou nog ff jullie afzeiken dan he jij Brielse mossel daar zijn we blij mee op dit forum
Nou Zuid Hollands Spui`tje overal vraag ik geen slotje op hoor maar dit is zo`n oeverloos gezwam wat niets met vissen te maken heeft.
Nee Oldebroekse Jeroenk soms is 1 keer niet genoeg en wat betreft het antwoorden ik ben een tijdje van het forum geweest.Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
Nou nog ff jullie afzeiken dan he jij Brielse mossel daar zijn we blij mee op dit forum
Nou Zuid Hollands Spui`tje overal vraag ik geen slotje op hoor maar dit is zo`n oeverloos gezwam wat niets met vissen te maken heeft.
Nee Oldebroekse Jeroenk soms is 1 keer niet genoeg en wat betreft het antwoorden ik ben een tijdje van het forum geweest.
dan ga je je melden bij bas en vraag je of je moderator mag worden,kun je lekker met slotjes de boel doodgooien.
maak jij uit wat er moet gebeuren hier dan,nee toch zeker.
heb je nog nooit tussen een groep vissers gestaan zeker als je niet weet wat oeverloos gezwam is.
dan hoef je maar 4 vissers en een pot koffie neer te zetten en je hebt een avond oeverloos gezwam.
maar voor U als visser die tegen de wereld top aanhangt ,is dit niveau veel te laag.
dat begrijp ik dan ook wel weer dat je het best moeilijk is om je zover te verlagen om in discussie te treden met zo'n groep onwetende sukkels
Reageer
-
maak jij uit wat er moet gebeuren hier dan,nee toch zeker. nee
Heb je nog nooit tussen een groep vissers gestaan zeker als je niet weet wat oeverloos gezwam is.nee
Dan hoef je maar 4 vissers en een pot koffie neer te zetten en je hebt een avond oeverloos gezwam.geen ervaring mee
Maar voor U als visser die tegen de wereld top aanhangt ,is dit niveau veel te laag. is waar
dat begrijp ik dan ook wel weer dat je het best moeilijk is om je zover te verlagen om in discussie te treden met zo'n groep onwetende sukkels. dit is nou echt waar
Groet van een visvriendMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer