Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
maak jij uit wat er moet gebeuren hier dan,nee toch zeker. nee
Heb je nog nooit tussen een groep vissers gestaan zeker als je niet weet wat oeverloos gezwam is.nee
Dan hoef je maar 4 vissers en een pot koffie neer te zetten en je hebt een avond oeverloos gezwam.geen ervaring mee
Maar voor U als visser die tegen de wereld top aanhangt ,is dit niveau veel te laag. is waar
dat begrijp ik dan ook wel weer dat je het best moeilijk is om je zover te verlagen om in discussie te treden met zo'n groep onwetende sukkels. dit is nou echt waar
Groet van een visvriend
Toch knap als je zelf niets meer weet te zeggen om de tekst van een ander te copieeren.
En dit onderwerp staat toch in de visserette daar is die groep voor opgezet om dom te ***len,kan je daar niet tegen dan moet je niet in discussies die kijken.
En brielsemossel heb je zeker een paar nachten over na moeten denken,
Nu dit uitgesproken is, hoeft dit dus niet meer in andere topics herhaald te worden of erop teruggekomen worden. Vanaf nu gaan we weer op een normale manier met elkaar om. Een ieder die meent daarvan te moeten afwijken mag, zonder waarschuwing, twee weken afkoelen. Nu: speciale actieperiode voor de maand november. Bij groot succes kan dat verlengd worden.
Maar dat zal nu toch niet meer nodig zijn?
Oh ja...doet me denken aan het feit at ik het aantal postings moet verhogen voordat je twee sterren krijgt...
Reageer