stel dat "mijn held"geert wilders nou zou zegevieren met 40 zetels plus 30 van de vvd,en je hebt dan nog niet de meerderheid dan gebeurt er dus nog niets.
de sp hebben ze ook onder tafel gemoffeld met ik dacht 26 zetels.
maar als er zoveel mensen ergens op stemmen mag je ze niet negeren,dat is pas een schande.
men zegt dan jaaaaa die mensen stemmen op die of die omdat ze het niet eens zijn met het huidige beleid,maar straks ja let op dan gaan alles beter let maar op mensen en hobbit balkenende sliep nog lang en gelukkig.
ik zou het wel eens willen zien,als de pleuris uitbreekt valt zo'n kabinet toch vanzelf

tja douwe je hebt het of populisme van wilders maar bij die andere artiesten uit de poppenkast zie ik alleen de lippen bewegen ,en ik kan nou niet ontdekken dat het hout snijd wat eruit komt .
dat je ineens denkt verdikkeme die balkende hoor eens even wat een boute taal ,dat je word geraakt door een uitspraak van zo'n man en denkt ja maar nou moet je opletten nu gaat er echt iets gebeuren.
wat denk je dan van het interview met die hansworst over de breuk tussen jan smit en yolanthe
je schaamt je toch dood,ik wel dan i.i.g.

Reageer