europese verkiezingen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

uuuh ik denk dat als iedereen eens gezellig in zijn eigen land zou blijven,en dat is geen racistische opvatting,want wij doen dat namelijk ook.

dan zou je minder problemen hebben,want we verschillen namelijk nogal van mekaar,hier lopen buitenlanders te gillen en te blaten terwijl ze thuis tegen een muur worden gezet terwijl de buurt er een straatje tegen aan gooit.

die agressie komt toch wel voor een gedeelte bij die import vandaan hoor.

pas in rotterdam een clubje opgepakt die Chinese kleine vrouwtje overvallen ,als werk hé.

3 waren net vrij en de andere 3 collega's waren sinds 2 weken over uit de antillen,tja ze konden het werk niet aan denk ik met z'n 3en.

ik kan me nou niet herinneren dat een nederlander gelijk een mes of pistool trok en hem ging gebruiken ook.

tuurlijk werd er best iemand de hersens ingeslagen ,maar naar mijn gevoel neemt dat alleen maar toen door die vermening van culturen.

kijk ik ben 2mtr lang en ik kan me voorstellen dat z'n gluipertje uit de doelgroep met mij niet gaat vechten ,dus zal hij bij mij een mes implanteren of liever nog een kogel vanuit de struiken toezenden.

met dat idee plus het feit dat zoiets regelmatig bij jou in de buurt is gebeurt zal men zich op een gegeven moment ook gaan bewapenen.

je laat je niet afslachten als een geit.

maar het verhaal is dat door verschillende achtergronden en culturen je hele vreemde denkbeelden bij mekaar krijgt.

b.v.als hier in de berm een dooie ligt is dat schokkend en praten we er nog een jaar over,in afrika wandelen ze er langs en kijken er niet meer vreemd van op,andere landen hebben net een burgeroorlog achter de rug waar ze nu nog de massagraven van vinden.

en al deze mensen zetten we gewoon lekker bij mekaar in een nederlands dorpje,je kan er op wachten hoor ,daar maak ik me dan weer geen zorgen om ,dat gebeurt

Reageer

• Jakob
      <*{{{{><(

• 06-03-2007
      • 1870
      • Staphorst

Je generaliseerd wel heel erg, er zitten ook hele goeie welwillende mensen tussen. HEt verhaal dat we die dan apart hangen ken ik al.
      Ik heb onderzoek gedaan naar het aannamebeleid bij NL ondernemingen van groot tot klein en daar bleek uit dat ook al beschikte de gekleurde medemens over betere papieren en meer ervaring, de voorkeur ging in 90 % van de gevallen uit naar een blanke. Veel van die mannen hangen de hele dag wat rond en gaan dan maar het criminele pad op.
      Als we eens begonnen dat op te lossen.
      Vraag Douwe maar eens die heeft hier meer ervaring mee dan ik, die is bezig met dergelijke projecten, zeg maar een soort opbouwwerker en nog met succes ook.

Als ze koud 2 weken in dit land zijn en deze dingen al uithalen, onmiddelijk bij Scheveningen over de grens zetten zonder boot. Ook bij veroordeling terug naar land van herkomst, desnoods lopend.

We kunnen echter niet alle schuld schuiven op de import, daar hebben we zelf ook schuld aan, oftewel, ook hier heeft de politiek gefaald.

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

hahahahaha ja generaliseren jajaja dat is m'n hobby.

nee ik kijk naar wat ze bij ons proberen met de gekleurde medemens en om een of andere rede loopt dat bijna altijd fout.

ik heb het natuurlijk wel over het gajes hé,mensen met papieren neem een dokter uit afrika die hier 10 jaar heeft gewerkt en door reorganisatie op een zijspoor komt word geen crackdealer die mensen berooft en verkracht.

kansloze jongeren die ze in eigen land ook liever kwijt dan rijk zijn daar heb ik het over

Reageer

• Randy Breukel
          Wedstrijdvisser

• 10-04-2007
          • 244
          • Rozenburg (zh)

De groeten

Reageer

• Jakob
            <*{{{{><(

• 06-03-2007
            • 1870
            • Staphorst

Als je die kansloze jongeren geen werk aan bioed blijven ze kansloos, ik schat dat 60 % van dat gajes in aanleg gewone normale jongeren zijn.
            Het gaat hier in NL met importmensen hetzelfde met mensen die na een midrijf hun straf hebben uitgezeten en daarna weer in herhaling vervallen. Dank je de koekoek, die lui krijgen geen uitkering en geen werk, wat doen ze dus om in hun behoefte te voorzien. Ze gaan weer op het verkeerde pad en dan kun je wel zeggen dat is hun eigen keus, dat is lang niet altijd zo. Als ze uit de bak komen duurt het misschien wel een half jaar voor ze poen krijgen, dus voorzien ze zich zelf ondertussen.

De jeugd die instapt in het gajesmilieu zit in principe met hetzelfde probleem, geen werk, geen poen. Veelal wordt in de landen waar ze wegkomen stelen of inbreken gezien als een geoorloofd iets als je niet te vreten hebt. Het is allemaal heel compleks en ik heb er in mijn werk vrij direct mee te maken.

Reageer

• spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

laten we nou eerst maar zorgen dat de gewone werkende aan het werk blijft,die jongeren die nog nooit gewerkt hebben en hun klauw maar ophouden heb ik weinig respect voor.

als je wilt werken is er gewoon werk ,ook voor de kansloze.

maar je moet wel willen,maar als ze met niets doen bijna net zoveel vangen als met iets doen zijn een hoop van die mannen al weer uitgewerkt.

Reageer

• lolo
                Geniet maar niet met mate
                • 01-05-2003
                • 3873
                • Weesp

Waarom moet dan in Nederland de rotzooi van een ander land opgeruimt worden ?
                Heb ik het nog niet over de giften naar andere landen toe Neem BV Ned Antillen .
                Ik zie ze nog voor me , geld willen ze wel ,maar we mogen niks of nergens mee bemoeien want ze willen onafhankelijk blijven.
                Dat wordt even gezegt met mijn belasting centen .
                Zo zijn er heel wat voorbeelden .
                Groetjes
                Johnny

Match
                Feeder
                Stok

Reageer

• spuiliefhebber
                  Verificatie gaande...
                  • 22-04-2006
                  • 4156
                  • onbekend

ik heb er ook niet om gevraagd,wilders wil ze gelijk lozen die abc eilanden.

en van mij mag het,wapen bezit was ook al uit de klauwen gegierd daar leuk man,wat wilde die hersendooien nou ook al weer een provincie van nederland er van maken.

van mij mag de zeespiegel stijgen daar

Reageer

• janb
                    jan b
                    • 21-11-2005
                    • 1982
                    • 't Nieuweland

Wat is dat allemaal Spui [niet zo best gevangen vandaag]?????????
                    Groeten van Jan de visser

Reageer

• spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

nee niet veel maar ook niet slecht hoor.

ach ik ben toch nooit tevreden met mijn vangsten,bij 100kilo denk ik nog aan mijn missers

Reageer

• lolo
                        Geniet maar niet met mate
                        • 01-05-2003
                        • 3873
                        • Weesp

Martijn die mening wat jij geef hoor ik zo veel .
                        Het maakt me best zorgen soms want de agressie op zo manier wordt ook erger en erger.
                        En dan kunnen ze met mooie wetboeken en regels komen maar dat maakt in deze tijd geen ene bal uit .
                        Een harde aanpak in dit land zal beter werken En vooral minder regels.
                        Mensen willen nu gewoon duidelijkhied.Harry potter roept wel van zus en zo maar volgens mij luisterd alleen de muizen onder zijn preekstoel naar hem .
                        Straalt niks uit en nu trek die wilders ook geen volle zalen ,maar hij zeg wel dingen wat mensen willen horen.
                        Groetjes
                        Johnny

Match
                        Feeder
                        Stok

Reageer

• Pollendam
                          Vrije visser.

• 18-05-2009
                          • 3
                          • Harlingen

Wilders zegt dat hij iets wil gaan doen aan de problemen waar een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking zich terecht druk om maakt.
                          En nu kunnen mensen Wilders wel gaan afschilderen als een racist en de Wilders stemmers als leeghoofden bestempelen maar dat is wel erg kort door de bocht.
                          Is het niet zo dat als de grootste partijen van Nederland in het verleden meer aandacht hadden gehad voor de problemen waar Wilders nu iets aan wil doen hij nooit zoveel steun zou hebben gekregen?
                          Komt er dus op neer dat juist het beleid van de regeringspartijen jarenlang te kort is geschoten en dat ze daar nu op worden afgerekend.
                          Om dan te zeggen dat de PVV aanhangers leeghoofden zijn is wel erg gemakkelijk.
                          Als een politieke partij zo'n beetje bijna de grootste van het land is dan is het onmogelijk dat al die stemmers het helemaal verkeerd zien.
                          Dus de groeiende aanhang van de PVV is het gevolg van het (arrogante) gedrag en falend beleid van de regeringspartijen zelf.
                          Het lijkt mij zinvoller dat die zelf maar eens moeten gaan evalueren waar het in het verleden fout is gegaan.
                          Het is natuurlijk geen toeval dat een groot gedeelte van het land die schijn democratie, het zakkenvullers beleid, het pappen en nathouden en vooral het ons de mond moeten laten snoeren wel helemaal zat is.

Door wanbeleid zijn de grote partijen veel stemmen kwijt, dat kunnen ze alleen zichzelf aanrekenen.

Reageer

• spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

en als je nou perse wil blijven regeren ondanks dat het land failliet is,kun je toch allicht eens kijken naar de groeiende partijen om je heen.

alleen maar blijven gillen dat over wilders ,neem hem dan de wind uit de zeilen ,neem zijn programma over en voer het uit.

de partij die dat durft zal en wel een paar zetels bij krijgen

Reageer

• Jakob
                              <*{{{{><(

• 06-03-2007
                              • 1870
                              • Staphorst

Oorspronkelijk geplaatst door Pollendam
                              Wilders zegt dat hij iets wil gaan doen aan de problemen waar een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking zich terecht druk om maakt.
                              En nu kunnen mensen Wilders wel gaan afschilderen als een racist en de Wilders stemmers als leeghoofden bestempelen maar dat is wel erg kort door de bocht.
                              Is het niet zo dat als de grootste partijen van Nederland in het verleden meer aandacht hadden gehad voor de problemen waar Wilders nu iets aan wil doen hij nooit zoveel steun zou hebben gekregen?
                              Komt er dus op neer dat juist het beleid van de regeringspartijen jarenlang te kort is geschoten en dat ze daar nu op worden afgerekend.
                              Om dan te zeggen dat de PVV aanhangers leeghoofden zijn is wel erg gemakkelijk.
                              Als een politieke partij zo'n beetje bijna de grootste van het land is dan is het onmogelijk dat al die stemmers het helemaal verkeerd zien.
                              Dus de groeiende aanhang van de PVV is het gevolg van het (arrogante) gedrag en falend beleid van de regeringspartijen zelf.
                              Het lijkt mij zinvoller dat die zelf maar eens moeten gaan evalueren waar het in het verleden fout is gegaan.
                              Het is natuurlijk geen toeval dat een groot gedeelte van het land die schijn democratie, het zakkenvullers beleid, het pappen en nathouden en vooral het ons de mond moeten laten snoeren wel helemaal zat is.

Door wanbeleid zijn de grote partijen veel stemmen kwijt, dat kunnen ze alleen zichzelf aanrekenen.

Polleman,

ik ben het met een groot deel van je eens. Wilders krijgt stemmen omdat hij de zaken die de mensen raken aan wil pakken. De rest is horende doof, die wil niet eens luisteren
                              Als je een land wil regeren zijn niet alleen buitenlanders en anders gelovigen de zaken waarop je land draaiende kunt houden.
                              Het programma van Wilders is dus heel beperkt. Als hij dat nu ook nog aanpakt en met een goed economisch plan komt dan wordt hij verreweg de grootste parij in nL.

Het klopt, je zou kunnen denken na wat ik schreef dat ik denk dat Wilders stemmers leeghoofden zijn, ik heb mij daar verkeerd uitgedrukt. Sorry, zal het niet meer doen. Ik wil absoluut niemand aanvallen op zijn stemgedrag. Dat is ieders goed recht en meerderheid beslist.

Reageer

• Douwe
                                NHSF lid van verdienste
                                • 01-07-2006
                                • 3136
                                • Leeuwarden

Voor mij hetzelfde als Jakob, je kunt ook hier lezen: wat de mensen WILLEN horen, daar zit nu net de clou in dit verhaal.
                                Vandaar de vergelijking met het Maoïsme dat staat in de leer.
                                Maar nu komt het er op aan om het ook in een goed doordacht plan neer te zetten en het goed te financieren.
                                Dat gaat hem niet lukken, bovendien waar zal hij de juiste mensen vinden om in het kabinet te gaan zitten.
                                Maar als ik het hier goed lees zijn er veel mensen die de €120.000,00 kunnen gaan verdienen, of is het ook hier net als overal wel lu-llen maar niet kunnen poetsen.
                                Maar oke het is democratie, die hij wil ondermijnen daar niet van, dus men krijgt waar men voor kiest.

Harde aanpak minder regels? Wat een demagogie; dan is een land snel aan de afgrond en hebben wij ook hier het recht nodig om een wapen te gaan dragen.
                                Een harde aanpak kan NIET samen met minder regels, denk daar maar eens over na, je moet namelijk het volk of een groep kunnen onderdrukken om het hard aan te pakken.
                                Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

Working...