europese verkiezingen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

ja daar hebben we een sterk punt ,post lonen 2e kamer blijven altijd gelijk ,ze schuiven namelijk geen stoelen bij.

ten 2e vind je dan dat alle partijen wel de juiste mensen hebben zitten in de kamer.

kijk maar eens als ze op zoek zijn naar een nieuwe fractie voorzitter b.v.

er is geen 1 partij met 30 nr 1 kandidaten en zitten er zat bij die zomaar aangevuld zijn.

vinden jullie dat het zo geweldig gaat met dit land dan,hoeveel vrijheid heb je hier dan nog helemaal.

in dit totaal digitaal gecontroleerd landje waar elke werkende tot op het bot word uitgemolken

Reageer

• Douwe
      NHSF lid van verdienste
      • 01-07-2006
      • 3136
      • Leeuwarden

Als afsluiter dan heb ik wel genoeg gehad, denk je nu echt dat het door jou vriendje zal veranderen?
      Of heeft die ergens een berg geld liggen of zo iets.
      Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

lobbyisten Douwe,amerika draait ook op de guns b.v.

schijnbaar zijn ze er allemaal tegen maar het is de grootste markt in amerika.

er zijn altijd mensen en zeker kapitalisten gebaat bij een bepaalde politieke stroming.

ik zeg niet dat het veranderd,ik hoop het alleen maar.

ik weet ook wel dat het hier nooit meer veranderd,nouja in positieve zin dan.

want in het land van de ongelovige heiden schijnen ze toch wel lekker te wonen.

kijk je hoort mij niet over die minaretten en moskeeën ,ik vind ze net zo lelijk als die gedrochten van kerken.

maar waarom moet je zo'n stempel op een land drukken als nieuwkomer.

in de 50er jaren vertrokken hele volkstammen naar nieuw zeeland en australie en ik dacht niet dat het hele land daar nou op klompen loopt,gewoon lekker meedoen met de oorsprokelijke inwoners en er is niks aan de hand(wat mij betreft dan)

Reageer

• Randy Breukel
          Wedstrijdvisser

• 10-04-2007
          • 244
          • Rozenburg (zh)

Welk vriendje gaat het over, Wilders?

Persoonlijk vind dat de man prima plannen heeft, soms gaat hij daarin iets té ver maar zo gaat dat bij het CDA, SP en PVDA ook. Die roepen in de voorafgaande tijd naar het stemmen toe ook alleen maar dat zij het gaan maken, dit gaan we doen, dat gaan we doen, zus, zo. Als ze dat nou eens doorzetten, maar ik snap het hele verhaal van de democratie niet. Wat ik begrijp bij democratie, is, zoals ik dat op school gehoord heb, en waar ik ook zelf mijn ideeen over heb, dat het een vertegenwoordiging van het volk is. Maar volgens mij is dat niet meer het geval. Tenminste, dat is mijn idee. Hoeveel mensen zijn het eens met de plannen v/d partijen, en worden daarin teleurgesteld die jaren erna? En volgens mij zijn er ook zat burgers die het niet of nauwelijks eens zijn met de overheid. Alles kost geld, stukje grond, wegennet, kindjes in Chiliichap en onze gevangenen in Paramaribo. Nog te zwijgen over de bakken koffie die er bij de overheden doorheen gaan.

Gelukkig vertellen ze ons dat we vrij zijn, dat dat multicultureel iets is waar we trots op moeten zijn, gevolgd door een reclame v/d belastingdienst. De meest bezopen instantie van het hele circus. Ophoepelen die stalmeester Balkenende, laat die clown van een Bos en Rutte maar lekker grapjes maken over de holocaust en de miljarden die erdoorheen gescheurd worden ook maar ff in dr villa's zitten.

En wat betreft die berg geld van Douwe, het zou me niks verbazen als Wilders een mooie berg vind hoor, gevonden in zinloze uitgaven als Spui's ABC eilanden en kosten die gemaakt worden en onnodig zijn.

Mooi hoor, politiek, jammer dat het dagen duurt en het niet te volgen is
          De groeten

Reageer

• Douwe
            NHSF lid van verdienste
            • 01-07-2006
            • 3136
            • Leeuwarden

Piet Hein persoonlijk zal het mij een worst zijn wat jij er van vindt, ik ben het totaal niet met jou/jullie eens moet kunnen vind je niet?
            Maar uhh denk je nu echt dat jou geblondeerde messias Nederland gaat redden??

Het is net zo,n, in mijn ogen nog een grotere clown, dan diegenen die geen genade in jou ogen kunnen vinden.
            Bovendien maakt Bos geen grapjes over de holocaust ook daar zit je totaal mis mee.
            Ook Rutte maakt er geen grapjes over, hij is van mening dat je het mag ontkennen een grote fout daar niet van, maar maak er nu niet van dat er grapjes over worden gemaakt.
            Maar je past je aardig aan, verdraaien van feiten, maar ik ga ook geen MILLIMETER aan de kant voor mijn mening.

Reageer

• Randy Breukel
              Wedstrijdvisser

• 10-04-2007
              • 244
              • Rozenburg (zh)

ik lekker ook niet van de mijne, ik vind het een rare kronkel die politiek.
              wat heeft de burger tegenwoordig nog voor inspraak? Dat ontkennen
              van de holocaust is volgens mij een uitspraak die rutte gedaan heeft
              om stemmers te winnen, niet omdat de holocaust dan geoorloofd word,
              maar om duidelijk te maken wat hij bedoelt. Met de veelal radicale
              ideeen van wilders worden, volgens de peilingen lekker veel zetels
              gewonnen, dus ik kan me zo indenken dat rutte dat ook wel ziet zitten,
              en Bos, ik vind het nog steeds een clown, ook al staat hij volledig buiten
              het verhaal van de VVD. Feit is dat hij blijft vertrouwen op zijn stemmers,
              degenen die het beleid dat nu gevoerd word accepteren. En tuurlijk
              zijn er mensen die de periode van de glorie onder Balkenende prachtig
              vinden, maar ik zit daar niet bij, misschien jij wel, maar ik vind dat het
              allemaal best wat minder mag
              De groeten

Reageer

• spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

ah daar snijden we een leuk onderwerp aan ,vrijheid van meningsuiting.

bleek maar weer gelijk dat je mening nog niet zo vrij is hier.

die holocaust is nou niet echt iets om grappen over te maken,maar een mening is een mening en die zou dus vrij moeten zijn mits je niet aanzet tot haat, discrimineert etc.

maar ja sommige dingen ik weet het niet ,ik denk waar maak men zich druk om.

als ik zeg de holocaust is onzin dat is niet gebeurt,en jij ben daarvan getuige geweest dan lijkt het mij dat je zou kunnen denken ach die vent is gek .

er is toch voldoende bewijsmateriaal om aan te tonen dat het wel zo was.

een agent mag je ook niet uitmaken voor lu l naar het schijnt terwijl hij zelf ook weet dat het zo is maar dat mag je niet tegen de persoon zeggen.

hier ben je ook niet echt vrij in je mening.

ik weet het niet hoor je hoeft mensen niet nodeloos te kwetsen maar roep dan niet teveel regels in het leven als je ze niet na durft of kunt komen.

Reageer

• Eduard
                  Moderator
                  • 11-08-2004
                  • 3278
                  • Sappemeer

Wees nou maar blij met Europa, jongens, anders zou je poolse verse de vase, je hongaarse dobbertjes enz. enz. onbetaalbaar zijn of zelfs helemaal niet op de markt. Door het vrije verkeer van goederen is er een bloeiende handel en daar plukken wij allemaal de vruchten van. Of je moet weer terug willen naar 'af', maar zoals meestal het geval is: men wil wel de lusten, maar niet de lasten. Beetje krom in mijn ogen.

Wilders? Ach...met alle respect, maar zijn haarkleur zegt mij genoeg...Verder dan een hoop populistisch geschreeuw in de ruimte komt hij in mijn ogen niet. Maar goed, hij mag zijn mening hebben en roepen wat hij wil. Laten we nu, gewoon voor de grap, hopen dat hij een keer wint. Dan mag meneer het waarmaken...'s kijken wat er dan van hem overblijft.
                  groet,
                  Eduard

Reageer

• Viskerluu
                    Banned

• 07-08-2008
                    • 278
                    • Groningen

Dat vrije verkeer van goederen, verkeer, personen en diensten hebben we dankzij de EEG. En daar had het ook bij moeten blijven naar mijn mening.

En stemmen op grond van iemand zijn haarkleur en populistisch geschreeuw (nee, daar doen 'normen en waarden' Balkenende en 'wij sponsoren nu Feyenoord en ik verspil miljarden gemeenschapsgeld' Bos echt niet aan) is mijn inziens echt onverstandig. Dan kun je beter overwegen om maar niet te stemmen.

Reageer

• Douwe
                      NHSF lid van verdienste
                      • 01-07-2006
                      • 3136
                      • Leeuwarden

Reële overweging waard, maar ik zal het maar niet doen.
                      Jammer genoeg is de enige remedie om te laten zien wie het heertje werkelijk is dat hij meer te vertellen krijgt.
                      Beter kan iemand niet op de bek gaan.

Reageer

• lolo
                        Geniet maar niet met mate
                        • 01-05-2003
                        • 3873
                        • Weesp

Het is zo jammer dat je vaak het verloop niet kan zien .
                        Je zag het met Pim knal weg partij .
                        Het is niet te hopen maar zo iets zit er wel weer in natuurlijk.
                        Ik denk dan wel dat hier in dit land de grote P uitbreekt .
                        Groetjes
                        Johnny

Match
                        Feeder
                        Stok

Reageer

• Douwe
                          NHSF lid van verdienste
                          • 01-07-2006
                          • 3136
                          • Leeuwarden

Tsja was je daar maar moderator dan kon je dat ook wissen en eventueel bannen.
                          Je geeft een prachtig voorbeeld van de kracht van een partij, de man weg de partij ook, dat soort partijen hebben wij nodig om Nederland te redden, tsja tis maar wat je wilt geloven.

Reageer

• spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

gisteren nog even knevel en van de brink gekeken toen uit m'n werk kwam en balkenende was te gast .

mooi hoor deze vertoning christelijke onpartijdige tv,cda one man show.

ben om 8 uur gelijk wezen stemmen

Reageer

• kakkerlak
                              Komt net kijken

• 18-08-2007
                              • 71
                              • Wijchen

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                              gisteren nog even knevel en van de brink gekeken toen uit m'n werk kwam en balkenende was te gast .

mooi hoor deze vertoning christelijke onpartijdige tv,cda one man show.

ben om 8 uur gelijk wezen stemmen
                              Hier idem,200% Pvv dat gedraai en leugens Van de MP was de druppel.

Reageer

• spuiliefhebber
                                Verificatie gaande...
                                • 22-04-2006
                                • 4156
                                • onbekend

oh gelukkig ik was niet de enige

Reageer

Working...