europese verkiezingen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

Nu jullie het licht hebben gezien ben ik echt benieuwd of je het ook zo zult neerzetten als het weer uit gaat.
    Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• kakkerlak
      Komt net kijken

• 18-08-2007
      • 71
      • Wijchen

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
      Nu jullie het licht hebben gezien ben ik echt benieuwd of je het ook zo zult neerzetten als het weer uit gaat.
      Slechter dat dit kan niet,we gaan er altijd op vooruit.

Reageer

• ironny
        Moderator
        • 04-04-2006
        • 1377
        • Hamont

Ik hoop van harte dat je dit zegt om de discussie levendig te houden en niet omdat je dat nog echt gelooft ook...
        Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• Douwe
          NHSF lid van verdienste
          • 01-07-2006
          • 3136
          • Leeuwarden

Ach je kunt je altijd nog in de trant van je nickname onder een tegel verschuilen.

Reageer

• Jakob
            <*{{{{><(

• 06-03-2007
            • 1870
            • Staphorst

Ik heb naar aanleiding van dit topic nog even het programma van de PVV bestrudeerd en ben tot de conclusie dat GW net als de andere politici als hobby condomologie heeft en dat betekend in gewone mensentaal: twee uur ***len zonder wat te zeggen.
            Toon Hermans kon tenminste nog een kwartier praten over 1 onderwerp, ook die kon echter ook niet in de schaduw staan van mijn schoonmoeder, die leutert 2 uur zonder onderwerp, dus mijn schoonmoeder had politica moeten worden, was niet opgevallen in Den Haag.

Reageer

• kakkerlak
              Komt net kijken

• 18-08-2007
              • 71
              • Wijchen

Ach je kunt je altijd nog in de trant van je nickname onder een tegel verschuilen.
              Moet ik hierop reageren? steken onder de riem omdat je gaat stemmen en stemt op een partij.
              Het moet niet gekker worden.

Dat noemen we democratie,juist dit soort uitspraken hoe licht ook vind ik een gevaarlijke ontwikkeling.

Met andere woorden zegt u,zonder dat u weet of ik me verdiept heb in verschillende partijprogramma,s iets verschrikkelijks.
              En u minacht mij omdat ik niet in uw straatje val. Bij deze heb u pech,ik moet niets weten meer van de club die u aanhangt en ook dat noemen wij democratie.Echter verlaag ik mij niet tot zulke uitspraken zoals u dat wel doet.Je kent me niet eens. En dat blijven we waarschijnlijk zo houden ook.

Verder zie ik ook het plaatsje leeuwarden,vaak in het nieuws geweest omdat het zo gezellig is en was,kom eens een week hier wonen,binnen een dag stel jij je mening bij.
              Aangepast door kakkerlak; 04-06-2009, 15:50.

Reageer

• Viskerluu
                Banned

• 07-08-2008
                • 278
                • Groningen

Ik vind het wel grappig. Mensen die zeggen dat alles verkeerd gaat aflopen als de PVV aan de macht komt en dat Wilders geen bijdrage kan leveren aan de oplossing voor bepaalde problemen. Nee, dan heeft zelfs Wilders nog meer issues en argumenten.

En verstoppen onder een tegel? Sinds de verzuiling is dit land keihard achteruit gegaan en zelfs na twee kabinetten paars en Balkenende willen sommige mensen nog niet inzien wat voor leed de PvdA, de VVD en het CDA hebben aangericht. Ik zal nooit vergeten dat de PvdA aan de dood van Fortuyn heeft bijgedragen en ik zal nooit vergeten dat deze partijen al decennia lang doof en blind zijn. Wat mij betreft hoog tijd voor een frisse wind in Den Haag. En hopelijk gaat dat windje ooit een orkaan worden.

Maar dit zijn dus verkiezingen voor het Europees Parlement. En volgens mij vergeet iedereen dat, aangezien de gehele discussie enkel over de Nederlandse politiek gaat. Eigenlijk zou ik niet moeten stemmen, omdat ik fel tegen de EU ben. Maar deze verkiezingen zijn de enige manier waarop wij burgers onze mening kunnen uitoefenen op dat enorme bureaucratische systeem (er zijn geen verkiezingen voor andere belangrijke instellingen als de Comissie, o.i.d.). Lekker miljarden over de balk gooien om de hele poppenkast eens in de zoveel tijd van Brussel naar Straatsburg te verhuizen. De grootste kolder wat er bestaat en wij betalen ons blauw aan die dikdakkers. De EU had de EG moeten blijven. Puur gebaseerd op economische vooruitgang. Nu is het een bemoeizuchtig, ziekelijk, ondemocratisch en geldverslindend apparaat dat ons miljarden aan euro's kost. Miljarden die wij hadden kunnen investeren in de gezondheidszorg, ouderenzorg of onderwijs. Maar liever sponsoren we dikbetaalde niksnutten die ons de meest achterlijke richtlijnen naar ons hoofd slingeren en hun dure etentjes declareren op kosten van de burger. Nee, als ik dan eens in de vijf jaar de kans krijg om iets te doen, dan moet ik er maar gebruik van maken. En dan stem ik maar op de partij die het meest tegen de EU is. Ongeacht het kapsel van nummer 10 op de lijst.

Reageer

• Jakob
                  <*{{{{><(

• 06-03-2007
                  • 1870
                  • Staphorst

En verstoppen onder een tegel? Sinds de verzuiling is dit land keihard achteruit gegaan en zelfs na twee kabinetten paars en Balkenende willen sommige mensen nog niet inzien wat voor leed de PvdA, de VVD en het CDA hebben aangericht. Ik zal nooit vergeten dat de PvdA aan de dood van Fortuyn heeft bijgedragen en ik zal nooit vergeten dat deze partijen al decennia lang doof en blind zijn. Wat mij betreft hoog tijd voor een frisse wind in Den Haag. En hopelijk gaat dat windje ooit een orkaan worden.

Helemaal mee eens, maar of de PVV daar de oplossing voor is?????? Van mij mogen ze hem een kans geven om het tij te keren, alleen dan denk ik dat we het LPFeffect krijgen. Maar daar krijg je alleen zekerheid over als ze ook gaan regeren.

Reageer

• Viskerluu
                    Banned

• 07-08-2008
                    • 278
                    • Groningen

Op zich is het niet zo probleem als het niet gaat werken met de PVV in de regering. Dan hebben we binnen een half jaar toch weer nieuwe verkiezingen. Het probleem blijven die wachttijdregelingen waar ministers en andere politici zich op beroepen. Zoals die Bijlhout van de LPF die gelogen had over haar Bouterse verleden. Was maar een paar uurtjes werkzaam en moest vervolgens vertrekken met als gevolg dat ze al jaren geld krijgt van de staat. Schandalige toestanden en onbegrijpelijk dat daar nog nooit iets aangedaan is (ook weer niet, want niemand is een dief van zijn eigen portemonnee).

NB: een inzichtje in de kosten van de maandelijkse verhuizing van Brussel naar Straatsburg http://europa.sp.nl/weblog/2005/04/1...ijft-doorgaan/

Reageer

• Douwe
                      NHSF lid van verdienste
                      • 01-07-2006
                      • 3136
                      • Leeuwarden

Kakkerlak raar dat je iemand geweldig en een oplossing vindt die zelf allerlei dingen er bij mag halen, verkrachting van een journaliste enz. om een politiek voordeel te halen en zodra je zelf aan de beurt bent het plotseling raar vindt.
                      Zegt meer over jou denkbeelden over gevaren in uitspraken dan over mijn reactie.
                      Inderdaad een uitdagend antwoord van mij waar je in trapt, maar dat wist ik van tevoren ook al.

Ik zal mijn denkbeelden NOOIT bijstellen ongeacht waar ik kom wonen.

Reageer

• spuiliefhebber
                        Verificatie gaande...
                        • 22-04-2006
                        • 4156
                        • onbekend

hahahahahaha Douwe, kakkerlak en ik waren niet de enige in dit landje.

proost

Reageer

• Douwe
                          NHSF lid van verdienste
                          • 01-07-2006
                          • 3136
                          • Leeuwarden

Lekker gebaar Martijn, mijn respect voor jou is door je vingertjes tot onder nul gedaald.
                          Als dit jou manier van communicatie is ben ik er klaar mee.
                          Zeer zwak en zeer kinderachtig.

Reageer

• kakkerlak
                            Komt net kijken

• 18-08-2007
                            • 71
                            • Wijchen

Ach als ik een stukje waarheid hier plemp,wordt het weg gecensureert ben er wel klaar mee.
                            Modegraaf gooi er dan een slotje op?

Reageer

• kakkerlak
                              Komt net kijken

• 18-08-2007
                              • 71
                              • Wijchen

Kakkerlak raar dat je iemand geweldig en een oplossing vindt die zelf allerlei dingen er bij mag halen, verkrachting van een journaliste enz. om een politiek voordeel te halen en zodra je zelf aan de beurt bent het plotseling raar vindt.
                              Zegt meer over jou denkbeelden over gevaren in uitspraken dan over mijn reactie.
                              Inderdaad een uitdagend antwoord van mij waar je in trapt, maar dat wist ik van tevoren ook al.

Ik zal mijn denkbeelden NOOIT bijstellen ongeacht waar ik kom wonen.
                              Ben jij vergeten dat destijds,melkert en rosenmuller er niet vies van waren,om de geschiedenisboeken in te duiken om een bepaald persoon zwart te maken. Nu ben ik van mening dat het nog erger is geworden dat is 1. En waarom mag de PVV dan geen vergelijking maken? Dat noemen we democratie.

Mens ga toch koken.

Reageer

• ironny
                                Moderator
                                • 04-04-2006
                                • 1377
                                • Hamont

Kakkerlak,

Er wordt een slotje op een topic gegooid wanneer deze volledig uit de hand loopt of dreigt te lopen. Ik hou deze topic scherp in de gaten en geloof natuurlijk wel in vrijheid van meningsuiting. Ook binnen dit forum maar binnen het toelaatbare. Ik heb ook al eerder aangegeven dat een dergelijke discussie gevaarlijk kan zijn. Desalniettemin ging het goed, maar helaas blijkt het respect dan in een keer weer verdwenen te zijn? Jouw ingebrachte filmpjes, wat jij interpreteert als de waarheid, interpreteer ik als stemmingmakerij. Dat soort zaken hoort niet op dit forum. Als je daar moeite mee hebt dan blijf je maar weg.

ronny
                                Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

Working...