europese verkiezingen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

Het gaat er niet om wat je wint of wat de cijfers zijn het gaat er om wat je er mee gaat doen.
    Een mentaliteitsomslag laat mij niet lachen de mentaliteit was er altijd al gelukkig zijn er ook nog mensen die daar mee om kunnen gaan.
    Ga lekker in de massa meelopen en luister als goegemeente naar de leider.
    Ik walg niet van de waarheid wel van personen die de waarheid naar de hand zetten.
    Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• Jakob
      <*{{{{><(

• 06-03-2007
      • 1870
      • Staphorst

Of walgt u van de waarheid. Wat in u ogen stemmingmakerij is?

Idd spui we hebben gelukkig vet gewonnen de mentaliteitsomslag komt eraan.[/QUOTE]

De waarheid was toch het blad van de CPN?

Welke waarheid moeten we van walgen?
      We hebben in NL duizend waarheden, iedereen heeft zijn eigen waarheid, allemaal ontsproten aan de info die men krijgt. Je wilt toch niet zeggen dat jouw waarheid zaligmakend is of de absolute waarheid, die bestaat namelijk niet.

Stemmingmakerij is bv het verkrachten van een journaliste aan te voeren en dat ook nog eigen schuld dikke buld aan te voeren. Je schijnt niet te weten wat voor impact een dergelijke gebeurtenis op een mens heeft.

PVV heeft gewonnen en gaat nu dus met 4 man meedoen aan het circus waar jij zo op tegen bent.

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
        Lekker gebaar Martijn, mijn respect voor jou is door je vingertjes tot onder nul gedaald.
        Als dit jou manier van communicatie is ben ik er klaar mee.
        Zeer zwak en zeer kinderachtig.

Hahahahaha die Douwe je bent zo verschrikkelijk overal tegen en probeert hier iedereen in het harnas te jagen en van een zielig poppetje met 2 vingertjes word je verdrietig.

hahaha ok jammer dan,je had liever gezien dat de pvv zwaar had verloren.

jou kennende had jij er dan niets over gezegd hier

hahahahahaha die douwe

Reageer

• kakkerlak
          Komt net kijken

• 18-08-2007
          • 71
          • Wijchen

Douwe schreef,

Ironny dat is in dit geval niet aan de orde, de mensen die hier onderling aan de bel trekken kennen elkaar al dan niet persoonlijk maar hebben wel respect voor elkaar.
          Het ontspoort pas wanneer personen daar misbruik van gaan maken en de persoon af gaan maken i.p.v. de partij waar ze wel of niet voor zijn.
          Dit verhaal kan gezien u tegen argumenten zo in de prullenmand

Leuk hé politiek

Reageer

• Douwe
            NHSF lid van verdienste
            • 01-07-2006
            • 3136
            • Leeuwarden

Martijn het gaat niet om wat je zegt dat weet je heel goed het gaat om het gebaar wat je maakt.
            Bijzonder onvolwassen en totaal niet passend in de sfeer van een discussie.
            Jij diskwalificeert jezelf met dergelijk gedrag, jammer.

Laat ik het anders zeggen, het is waarschijnlijk goed dat de stemming is zo die is, nu mag die partij laten zien waartoe ze in staat zijn.

Zal ik eens een voorspelling doen? het blijft bij langs de kant roepen hoe slecht Europa is voor Nederland maar zich aansluiten bij een partij(EN) zit er niet in want dan moet je echt inhoudelijk de discussie in gaan.
            En zonder aansluiting met andere partijen bereik je helemaal niets, maar dat zal dan ook weer aan een ander liggen.

De enige keuze was overigens wel of niet voor Europa, en juist de partijen die duidelijk waren in de partijpolitiek hebben stemmen gewonnen.

Reageer

• Eduard
              Moderator
              • 11-08-2004
              • 3278
              • Sappemeer

Volgens mevouw Fleurtje Hagema van de PVV zou het anti-semitisme en homofobie ook niet nederlands zijn maar uit Marokko komen... ach ja... Sinterklaas komt oorspronkelijk ook uit Turkije, dus waarom niet? Als je met dit soort kreten verkiezingen wint, zegt dat in mijn ogen heel veel over de intelligentie van je kiezer...
              groet,
              Eduard

Reageer

• Douwe
                NHSF lid van verdienste
                • 01-07-2006
                • 3136
                • Leeuwarden

Kakkerlak jij bent juist de persoon die het heeft laten komen tot wat het is.
                Mij maak je niet gek vergeet dat maar.

Jij gaat niet over mijn antwoorden,
                Wat mij betreft gooi je het in de prullenbak, net wat je wilt.
                Het zijn geen tegenargumenten het zijn persoonlijke argumenten, daarin ligt het verschil in discussiëren.
                Leuk he politiek.

Reageer

• Jakob
                  <*{{{{><(

• 06-03-2007
                  • 1870
                  • Staphorst

Dat is wel opvallend, dat de partijen die heel duidelijk voor hun afkeur of voor inperking van de macht van Europa hebben gekozen en dat ook duidelijk hebben laten weten een positieve score haalden. Ook partijen die een duidelijk standpunt hadden hebben gescoord. Op zich prima, laat de kiezer je standpunten weten. Dan weten ze waar je voor staat als partij.
                  De makke van de zittende macht is dat ze niet durven kiezen of hun standpunten duidelijk maken, ze zijn overgeleverd aan het regeerakkoord. Ook ik vind Europa niet zaligmakend, het heeft zijn voordelen maar ook veel nadelen.

Er zit een goeie kennis van mij in de staf van een partij daar en mijn haren ( de helft van die er oorspronkelijk waren) gaan dan recht omhoogstaan als ik weer hoor hoe geldverslindend het allemaal is en dat een groot deel van de leden helemaal niet op zijn plek zit.
                  Dat horen ook de kiezers en die laten op deze manier waarschijnlijk weten dat ze het niet eens zijn met het beleid van Europa. Ook dat is democratie.

Reageer

• spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

ja leuk dit als je goed leest hier ,ik heb dus pvv gestemd voor wie dat niet begreep.

dat mag dacht ik,ik heb er niets over gehoord op ons stemburo in het dorpshuis.

maar er zitten hier mensen,die dus alleen maar naar punten zoeken om dan te melden wat een klootz akken de stemmers van die partij wel niet zijn .

dit zegt dus ook wel wat over deze mensen.

discussie van lik m'n reet verder en Douwe respect bouw je niet op of breek je niet af met een smiley.

toedeloe

Reageer

• Jakob
                      <*{{{{><(

• 06-03-2007
                      • 1870
                      • Staphorst

:Goh, heb jij PVV gestemd Spui, dat had ik niet verwacht na de discussie hier:

Je zal deze keer niet de enige zijn daar. Lang niet.

Gelukkig is stemmen een recht en heb je ook recht om je eigen stem te laten horen en te kiezen wat je wil en of die keuze nou goed of slecht is, is helemaal niet relevant, als het maar je eigen keuze is.

Hoe je het wend of keert, het is wel duidelijk dat keuzes durven maken beloond wordt en daar kunnen andere partijen wel lering uit trekken.

Reageer

• Douwe
                        NHSF lid van verdienste
                        • 01-07-2006
                        • 3136
                        • Leeuwarden

Dat is waar Martijn het zal teleurstelling in een bepaalde verwachting zijn geweest.
                        Ik had jou echt hoger ingeschat en ik hoop dat ik mij niet vergis.

Je mag van mij stemmen wat je wilt alleen wil dat niet zeggen dat iemand anders daar toch anders over denkt.
                        Maar goed ik en blijf links geörienteerd en die kant heeft zich duidelijk uitgesproken tegen GW.

Reageer

• spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

ja als je in een dorpje boven in friesland woont begrijp je waarschijnlijk die commotie niet over al die verhalen.

voor hun zijn buitenlanders mensen van Ameland en Schiermonnikoog .

men denkt het allemaal zo goed te weten maar als je niet in zo'n import grafwijk woont of werkt en dus niet weet waar je het over hebt moet je gewoon je grote bek houden.

Reageer

• Viskerluu
                            Banned

• 07-08-2008
                            • 278
                            • Groningen

Oorspronkelijk geplaatst door Jakob

Stemmingmakerij is bv het verkrachten van een journaliste aan te voeren en dat ook nog eigen schuld dikke buld aan te voeren. Je schijnt niet te weten wat voor impact een dergelijke gebeurtenis op een mens heeft.

PVV heeft gewonnen en gaat nu dus met 4 man meedoen aan het circus waar jij zo op tegen bent.
                            Met alle respect, maar die vrouw heeft ook geen moeite om haar verhaal uitgebreid in de Telegraaf te plaatsen. Nogal een labiel persoon, was mijn eerste indruk. Dus over de impact op die vrouw twijfel ik. Wel vind ik dat Wilders dit soort dingen niet nodig heeft om te 'scoren'.

Laat ik het anders zeggen, het is waarschijnlijk goed dat de stemming is zo die is, nu mag die partij laten zien waartoe ze in staat zijn.

Zal ik eens een voorspelling doen? het blijft bij langs de kant roepen hoe slecht Europa is voor Nederland maar zich aansluiten bij een partij(EN) zit er niet in want dan moet je echt inhoudelijk de discussie in gaan.
                            En zonder aansluiting met andere partijen bereik je helemaal niets, maar dat zal dan ook weer aan een ander liggen.
                            Nou, dat is geen lastige voorspelling. De leden van het Europees Parlement hebben geen recht van initiatief o.i.d. Alle voorstellen komen van De Commissie of De Raad en het EP moet maar ja of nee stemmen. Inhoudelijke discussies worden niet gevoerd en je zult ook nooit wat horen over de leden van het EP, gewoon puur omdat ze niks kunnen en mogen. Dus zal ik een voorspelling doen? We horen vijf jaar lang niks meer. Niet van de PVV-leden in het EP, maar ook niet van de CDA-leden.

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
                            Volgens mevouw Fleurtje Hagema van de PVV zou het anti-semitisme en homofobie ook niet nederlands zijn maar uit Marokko komen... ach ja... Sinterklaas komt oorspronkelijk ook uit Turkije, dus waarom niet? Als je met dit soort kreten verkiezingen wint, zegt dat in mijn ogen heel veel over de intelligentie van je kiezer...
                            Een oordeel vellen over de intelligentie van (tot nog toe) 741.022 mensen zegt meer over jouw gebrek aan intelligentie. Lees maar eens even het interview met mevrouw Netjes van het CDA. Misschien dat je dan anders piept, 'o grote wijze intellectueel'. http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuw...ws.php?id=1456

Reageer

• kakkerlak
                              Komt net kijken

• 18-08-2007
                              • 71
                              • Wijchen

Kakkerlak jij bent juist de persoon die het heeft laten komen tot wat het is.
                              Mij maak je niet gek vergeet dat maar.
                              Ik vertelde dat ik pvv had gestemd u stopte me onder een steen Discussie was gestart.

Reageer

• spuiliefhebber
                                Verificatie gaande...
                                • 22-04-2006
                                • 4156
                                • onbekend

Kakkerlak raar dat je iemand geweldig en een oplossing vindt die zelf allerlei dingen er bij mag halen, verkrachting van een journaliste enz. om een politiek voordeel te halen en zodra je zelf aan de beurt bent het plotseling raar vindt.
                                Zegt meer over jou denkbeelden over gevaren in uitspraken dan over mijn reactie.
                                Inderdaad een uitdagend antwoord van mij waar je in trapt, maar dat wist ik van tevoren ook al.

Ik zal mijn denkbeelden NOOIT bijstellen ongeacht waar ik kom wonen.

mmm hier zit het immigratie probleem nou net een beetje in verscholen

Reageer

Working...